۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۵۱۶۳۸
حجت الاسلام بهرامی خبر داد؛

توزیع ۴۸۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی بین مددجویان آمل

توزیع ۴۸۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی بین مددجویان آمل
رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل از توزیع ۴۸۰ بسته معیشتی ضیافت همدلی بین مددجویان آملی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمدهادی بهرامی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل گفت: اوقاف آمل از ابتدای فراگیر شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم بوده و همیشه سعی در یاری رسانی و کمک به آن‌ها را داشته لذا با استفاده از ظرفیت‌ها شروع به فعالیت‌هایی کرده است.
 
حجت الاسلام بهرامی با بیان این که آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل دارای ظرفیت‌های مناسبی برای خدمت رسانی به جامعه است، افزود: کارگاه تولید ماسک و لباس بیمارستانی در جوار آستان مقدس دایر شد و با تلاش خادمین و خیرین تاکنون ۴۵ هزار ماسک تولید و در سطح شهرستان آمل توزیع شد.
 
وی در ادامه افزود: راه اندازی کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح نیم لیتری به تعداد ۵۰ هزار عدد و راه اندازی کارگاه تولید محلول ضدعفونی کننده دست به تعداد ۲ هزار عدد محلول ۶۰ سی سی و بدلیل کمبود لباس پزشکی شروع به تولید لباس و دستکش نموده که تاکنون ۶۰ عدد لباس پزشکی گان و ۷ هزار عدد دستکش بهداشتی تهیه و به بیمارستان‌های شهرستان تحویل شد.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه آمل خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰ میلیون ریال به حساب ستاد پیشگیری مقابله با کرونا شهرستان آمل جهت تجهیز بیمارستان‌ها وارید شد و هزار و ۵۰۰ بسته ژل، دستکش و ماسک نیز در بین مجاورین آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) توزیع گردیده است.
 
وی از توزع سبد کالای معیشتی در قالب طرح اجتماعی افق در امامزاده ابراهیم (ع) بین نیازمندان به تعداد ۳۸۰ بسته به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی نیز در قالب طرح اجتماعی افق در امامزاده عبدالله (ع) اسکومحله بین نیازمندان توزیع شد.
 
حجت الاسلام بهرامی از کمک ۵۰ میلیون ریالی به رزمایش همدلی مومنانه جهت کمک به خانواده‌های نیازمند از محل موقوفات منطبق در بخش دابودشت و دشت سر آمل خبر داد و گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به ستاد شهرستانی رزمایش همدلی مومنانه جهت کمک به خانواده‌های نیازمند از محل موقوفات منطبق کمک شده است.
 
برگزاری برنامه‌های مجازی ضیافت الهی در امامزادگان مازندران

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مجازی برنامه‌های ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.
 
صاحب نجفی با اشاره به بسته بودن درب امامزادگان و بقاع متبرکه استان جهت حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: درب آستان مقدس امامزادگان برای زیارت مردم بسته می‌باشد، اما فعالیت‌های اجتماعی و مذهبی این اماکن متبرکه تعطیل نشده و توسط خادمین امامزادگان در حال اجراست.
 
وی اظهار داشت: فعالیت‌های اجتماعی مانند تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان و فعالیت‌های مذهبی مانند برگزاری برنامه‌های مجازی ضیافت الهی در جوار امامزادگان شاخص مازندران اجرا می‌شود.
 
مسؤول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برنامه‌های مجازی ضیافت همدلی ویژه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان، افزود: استودیو ضیافت الهی برای ضبط برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در امامزادگان شاخص استان راه‌اندازی شده و برنامه‌ها روزانه با حضور روحانیون و قاریان شهرستانی و استانی ضبط و از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شوند.
 
نجفی تصریح کرد: ضبط محفل جزءخوانی قرآن کریم در امامزاده عباس (ع) ساری و پخش از سیمای مازندران، ضبط برنامه‌های تفسیر قرآن کریم در جوار امامزادگان استان و پخش زنده محافل انس با قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه از شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های مجازی ضیافت الهی به‌شمار می‌رود.
 
وی بیان کرد: در صورت تداوم محدودیت‌ها و بسته بودن درب آستان مقدس امامزادگان، برنامه‌های لیالی قدر به‌صورت زنده در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات