۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۱۶۴۵
معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول خبر داد؛

برگزاری دوره‌های چگونگی مقابله با تفکرات فرق ضاله

برگزاری دوره‌های چگونگی مقابله با تفکرات فرق ضاله
حجت الاسلام جوهرزاده با اشاره به فعالیت فرقه‌های ضاله در دزفول، گفت: دوره آموزشی ویژه‌ای با محوریت فرقه یمانی برای ۱۳۰ طلبه خواهر و برادر سطح ۲ و ۳ شهرستان برگزار شد.
عبدالکریم جوهرزاده، معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۸۴ مقاله به جشنواره علامه حلی ارسال شد، اظهار داشت: از این تعداد ۴۰ اثر پژوهشی برتر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد ضمن اینکه تدریس روش‌های مقاله نویسی و جزوه نویسی و خلاصه نویسی، تندخوانی، مطالعه و تحقیق صورت گرفت.

معاون پژوهش مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به ارائه مشاوره حضوری برای طلاب جهت فراگیری شیوه‌های مقاله نویسی در ساعات غیراداری عنوان داشت: با توجه به فعالیت فرقه‌های ضاله به ویژه احمد یمانی در شهرستان، بر آن شدیم تا دوره آموزشی ویژه‌ای با محوریت فرقه یمانی برای ۱۳۰ طلبه خواهر و برادر سطح ۲ و ۳ شهرستان داشته باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بنا بر جمع آوری مقاله‌های برتر در قالب کتاب است، ادامه داد: دوره به صورت تخصصی ادامه خواهد داشت و گواهی گذراندن دوره عمومی از آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اخذ شد.

حجت الاسلام جوهرزاده به توزیع درسنامه‌های تفسیری در میان خواهران طلبه اشاره کرد و گفت: بروشور‌هایی (ده هزار بروشور) با مضمون حجاب از سوی معاونت برای مدارس آموزش و پرورش دخترانه شهرستان تهیه شد؛ در زمینه ماه رمضان نیز بروشور‌هایی با مضمون ماه رمضان در اختیار گروه‌های جهادی برای توزیع در مناطق محروم قرار دادیم.

وی با بیان اینکه بروشور‌ها اکنون به صورت نشریه (ماه خدا) درآمدند، بیان داشت: کرسی آزاداندیشی، نشست‌های علمی و تشکیل کارگروه‌های علمی کلام، فقه، اصول، ادبیات و منطق با حضور اساتید در راستای فعالیت‌های پژوهشی پیگیری شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات