۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۵۱۶۴۹
در سال تحصیلی جدید؛

۳۰ طلبه در مدرسه امام صادق اهواز پذیرش می‌شوند

۳۰ طلبه در مدرسه امام صادق اهواز پذیرش می‌شوند
حجت الاسلام سلامی کیا گفت: مدرسه امام صادق (ع) اهواز برای سال تحصیلی جدید در دو مقطع سیکل و دیپلم، پذیرش طلبه خواهد داشت.
حجت الاسلام جعفر سلامی کیا، مسؤول پذیرش سطح یک مدرسه امام صادق (ع) اهواز، در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پذیرش سال جدید از میان دارندگان مقطع سیکل و دیپلم خواهد بود و در هر مقطع ۱۵ طلبه پذیرش خواهند شد.

مسؤول پذیرش سطح یک مدرسه امام صادق (ع) اهواز با بیان اینکه پذیرش از ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز شده است، اظهار داشت: پذیرش به صورت حضوری و غیرحضوری است، با هر کدام از مراجعه کنندگان به تحصیل در حوزه، نشستی برگزار می‌شود تا میزان علاقه مندی به حوزه ارزیابی شود، در ادامه به ثبت نام در سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه جهت تحصیل در مدرسه ارجاع داده خواهند شد.

حجت الاسلام سلامی کیا با بیان اینکه طلاب در دو ساختمان مجزا به تحصیل می‌پردازند، عنوان داشت: آزمون ورودی به حوزه‌های علمیه در تیرماه برگزار می‌شود که شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون، مصاحبه‌هایی را می‌گذرانند و پس از کسب امتیازات لازم، مورد اختبار علمی، تربیتی و اخلاقی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان پس از قبولی در دوره میثاق طلبگی به پذیرش مدرسه در خواهند آمد، گفت: هم اکنون به علت شرایط کرونایی، پذیرش بیشتر به صورت غیرحضوری است و مراجعه حضوری از شنبه تا چهارشنبه (۱۲ تا ۱۷) صورت می‌گیرد.

مسؤول پذیرش سطح یک مدرسه امام صادق (ع) اهواز با بیان اینکه پذیرش تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۷۳۱۹۵۴۷ و یا تلفن ثابت ۲۲۶۸۱۱۰ ـ ۳۲۲۶۸۱۱ ـ ۰۶۱ تماس بگیرند و یا به آدرس اهواز، کوی ابوذر (حصیرآباد)، خیابان دهم، چهارراه دوم مراجعه کنند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات