۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۵۱۶۶۰

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران تهران از قرارگاه جهادی مدرسه امام خمینی

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران تهران از قرارگاه جهادی مدرسه امام خمینی
حجت اسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران تهران از قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه از قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های جهادی این قرارگاه، گفت: فرمانده هان جهادی با تدبیر امور، کمک بسیاری به پیشبرد تلاش ها و هدفمندی کارها می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: تلاش های خالصانه و خداپسندانه برای معرفی حوزه های علمیه بسیار حائز اهمیت است.

وی بر ضرورت تلاش و اقدامات جهادی در امر پذیرش حوزه های علمیه خواهران تاکید کرد و افزود: طلبه ها و مسؤولان حوزه باید در این راستا نیز جهادی تلاش کنند و با شرکت در پویش هر طلبه، یک داوطلب زمینه ساز جذب حوزه های عملیه شوند و مسیر را با سرعت بیشتری برای رسیدن به اهداف عالیه حوزه های علمیه طی کنند.

یادآور می شود، نانوایی ولایت وابسته به مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم توسط حجت الاسلام والمسلمین کبیریان به عنوان منابع مالی پایدار این مدرسه که از برنامه های جانبی این بازدید بود افتتاح شد./813/پ310/ب1

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران تهران ازقرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی

بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران تهران ازقرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام خمینی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات