۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۵۱۷۱۷

رکورد شکنی ختم قرآن در «ماه خدا»

رکورد شکنی ختم قرآن در «ماه خدا»
تهیه کننده برنامه ماه خدا گفت: یکی از شگفتی‌های امسال استقبال بی نظیر مخاطبان از طرح ختم دسته جمعی قرآن بوده که بیش از صد و بیست دور ختم جمعی در هر روز تاکنون رکورد زده است.

به گزارش خبرگزاري رسا، سعید عباسی تهیه کننده برنامه «ماه خدا» گفت: از اواخر دی ماه برای ایده پردازی و طراحی «ماه خدا» برنامه ریزی کردیم و به طور جدی از اسفند ماه، پیش تولید برنامه «ماه خدا» شروع شد.

وی ادامه داد: آنچه این برنامه هرساله را نسبت به مدت زمان مشابه آن در گذشته متمایز می کند، فراهم کردن ارتباط دو سویه برنامه با مخاطبانش است. اتفاقی که به واسطه راه اندازی دو پویش «باران رحمت» و «نایب الزیاره» رخ داده است.

عباسی عنوان کرد: در پویش «باران رحمت» مخاطبان می‌توانند با ارسال عدد ١ به سامانه ٣٠٠٠٠١١١ یک صفحه از قرآن کریم را برای شرکت در طرح دسته جمعی ختم قرآن دریافت کنند. یکی از شگفتی‌های امسال استقبال بی نظیر مخاطبان از طرح ختم دسته جمعی قرآن بوده که بیش از صد و بیست دور ختم جمعی در هر روز تاکنون رکورد زده است.

وی افزود: پویش دیگری که زمینه مشارکت مردمی را در «ماه خدا» امسال فراهم کرده پویش نایب الزیاره است که با توجه به شرایط کنونی محدودیت حضور در اماکن مقدس و زیارتی تدارک دیده شده تا هرکسی که توانست به نیابت از همه هموطنان در نزدیکی مکان زیارتی شهر و روستای خود حاضر شود و از حضورش فیلمی برای برنامه بفرستد./1360/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات