۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۵۱۷۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عملکرد نیروی انتظامی افتخاری برای نظام اسلامی است

عملکرد نیروی انتظامی افتخاری برای نظام اسلامی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری، عملکرد نیروی انتظامی را افتخاری برای نظام دانست و گفت: نتیجه تلاش‌ها و تحرکات این مجموعه خدوم عامل امنیت، آرامش و آسایش جامعه خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در دیدار فرماندهی و مدیران ستادی نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر با اشاره به این که گاهی خوبی و بدی انسان، تنها مربوط به خودش نیست و به یک قشر و طیف و یک جمع برمی گردد، افزود: خداوند متعال در آیه ۵۳ سوره مبارک زمر نسبت به بلایای شخصی نوید به آمرزش می‌دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که گاهی انسان با قرار گرفتن در جایگاهی، عمل صحیح او هم برای خودش عزت، عظمت و آبرومندی و افتخار ایجاد می‌کند و همچنین یک قشر، طیف و یا جمعی نیز از عمل او عزت آفرین می‌شود، ادامه داد: در نقطه مقابل اگر انسان در جایگاهی باشد که خدای نکرده مرتکب اشتباهی شود نه تنها برای خودش مسأله ساز است، بلکه برای موجب ضرر جمعی نیز می‌شود.
 
امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر نیروی مسلح درست عمل کند، برای حاکمان زینت و عزت است، گفت: انسان وقتی مسؤولیتی را پذیرفت باید به لوازمش نیز ملتزم باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که نیرو‌های مسلح کشورمان پذیرفتند در سایه نظام اسلامی، ولایی و ولایت که به خدای رحمان منتهی می‌شود خدمت کنند، ادامه داد: اگر ولایت منتهی به خدا نبود، مشروعیتی نداشت.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در هیچ کشوری نیرو‌های مسلح، فرماندهی پاک، شفاف، سالم و صادق همانند جمهوری اسلامی ایران ندارند، افزود: این مسأله مهم به واقع افتخار بزرگی است برای همه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی سخت کوش انتظامی که در سایه نظام ولایی و ولایت فقیه مشغول خدمت به جامعه و مردم هستند.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های نیروی انتظامی کشورمان در حفظ امنیت و آرامش برای ملت ایران فراموش ناشدنی است، تصریح کرد: عمل این مجموعه خدوم کشورمان مشروعیت دارد و ملاک هم مشروعیت کار است و وقتی کار مشروعیت دارد، اگر خدای نکرده آسیب ببیند، کشته شود، شهید عندالله است و اگر هم در برخورد با اشرار، در مقاومت در برابر با متجاوزان، آن‌ها را از پای در بیاورد، کار جهادی و مقدسی انجام داده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که عملکرد نیروی خدوم انتظامی برای نظام و مسؤولان کشور به ویژه برای رهبر معظم انقلاب اسلامی مایه عزت، عظمت و اقتدار است، گفت: به همین دلیل اگر خدای ناکرده در جایی کاستی در عمل دیده شود این فرد تنها به خودش آسیب نمی‌زند بلکه به قشر مقدس نیروی انتظامی آسیب زده است.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که کار نیروی انتظامی حساس، مهم و اجر آن نیز بسیار بزرگ است، تصریح کرد: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف کشور به ویژه نیرو‌های مسلح شاهد حضور پررنگ جوانان هستیم.
 
وی با بیان این که نتیجه تلاش‌ها و تحرکات نیروی انتظامی عامل امنیت، آرامش و آسایش جامعه خواهد بود که دعای خیر مردم و مؤمنان را در پی خواهد داشت، گفت: این تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی موجب کوتاه شدن دست متجاوزان به حقوق، اموال، اعراض و نوامیس مردم می‌شود./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات