۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۵۱۸۳۸
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت موکب‌های اربعین

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان به همت موکب‌های اربعین
مسؤول عتبات عالیات لرستان گفت: با توجه به لبیک به فرمایشات رهبری در برگزاری رزمایش همدلی، به همت موکب‌های اربعین ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اصغر حقی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: موکب های اربعین استان از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در زمینه مقابله با این ویروس و خدمت به مردم فعالیت جهادی دارند.

وی به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی اشاره و خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ماسک، دستکش و بسته های بهداشتی و توزیع مواد ضدعفونی از دیگر اقدامات موکب های اربعین در استان است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان بیان کرد: مشارکت در ضدعفونی و گندزدایی از مناطق عمومی و معابر از دیگر اقدامات جهادی و مستمر موکب های لرستان بوده و تا پایان مهار کامل ویروس کرونا این اقدامات ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تهیه و توزیع اقلام خوراکی بین مردم از طرف موکب های اربعین لرستان افزود: این موکب ها تا پایان ماه مبارک رمضان در زمینه تهیه غذای گرم و توزیع بین نیازمندان فعالیت دارند.

حقی در ادامه اظهار داشت: از روزهای ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون موکب های اربعین استان ۷۰۰ بسته معیشتی با نیت ۱۴ معصوم بین نیازمندان استان توزیع کرده اند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات