۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۶۵۱۸۶۴
حجت الاسلام رستگار:

کتب شهید مطهری محوریت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی است

کتب شهید مطهری محوریت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی است
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه شهید مطهری به عنوان تئوریسین انقلاب اسلامی معروف است، گفت: کتب شهید مطهری محوریت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عهده دار ارتقای معنویت و بصیرت و ولایتمداری است، اظهار داشت: ارتقای معنویت با برگزاری کلاس‌های قرآن، عقیدتی و اخلاق صورت می‌گیرد و در زمینه ارتقای بصیرتی، فعالیت‌هایی از قبیل نشست‌ها و تحلیل‌های سیاسی انجام می‌شود.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: بنابر قانون اسلامی، رسالت سپاه همانا رسالت انقلاب اسلامی و برگرفته از اسلام ناب محمدی است؛ از این رو در هر حوزه‌ای که انقلاب اسلامی بخواهد باید حضور داشته باشد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه معنویت و بصیرت، محور‌های اصلی در سپاه هستند، ادامه داد: این دو ویژگی، وجه تمایز سپاه از سایر ارتش‌های جهان است؛ سپاه براساس اندیشه اسلام ناب تشکیل شد و از آنجا که شهید مطهری به عنوان تئوریسین انقلاب اسلامی معروف است محوریت فعالیت‌های عقیدتی سیاسی کتب شهید مطهری می‌باشد.

وی با بیان اینکه روز عقیدتی سیاسی همزمان با شهادت شهید مطهری نامگذاری شده است، تصریح کرد: ارتقای معنویت و بصیرت، سبب ارتقای ولایتمداری می‌شود و سپاه تا به امروز یک لحظه از ولایت جدا نشده است، سپاه یک مجموعه کامل نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌باشد و لازمه چنین کاری تجهیز پاسداران به یک سری تفکرات و اندیشه‌ها است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به دستور امام راحل شکل گرفت که عقیدتی سیاسی، سیاسی، نظارت و تأیید صلاحیت و روابط عمومی زیر مجموعه‌های آن هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات