۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۵۱۸۷۸
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

مدارس علمیه مازندران به پایگاهی برای مقابله با کرونا تبدیل شدند

مدارس علمیه مازندران به پایگاهی برای مقابله با کرونا تبدیل شدند
حجت الاسلام والمسمین ابوترابی گفت: با توجه به تعطیل بودن حوزه علمیه، بسیاری از مدارس علمیه به پایگاهی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط کرونایی تبدیل شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز به همراه جمعی از معاونان این مدیریت با رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در این دیدار با تبریک ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان، این ماه را بهترین فرصتی ارزشمند برای خودسازی دانست و گفت: باید در این ماه پر فیض که قرآن کریم در این ماه بر قلب پیامبر گرامی اسلام نازل شده انس با قرآن بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.
 
وی در ادامه سخنان خود به شیوع ویروس کرونا در کشور طی ماه‌های اخیر اشاره کرد و با بیان این که شیوع این ویروس منحوس بار دیگر وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان را در بخش‌های مختلف به وجود آورد، بیان داشت: در این مدت شاهد یک عزم ملی در بخش‌های مختلف کشور به منظور مقابله با این بیماری هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ویروس کرونا وحدت مثال زدنی را در بخش‌های مختلف کشور به وجود آورد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران ضمن حفظ وحدت و همبستگی و عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری حماسه عظیمی خلق کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که وحدت و حس نوع دوستی ملت ایران در جریان مقابله با کرونا مورد توجه بسیاری از کشور‌های جهان قرار گرفت، افزود: این در حالی است در سایر کشور‌های جهان، مردم تنها برای تهیه مایحتاج اولیه خود در حال مبارزه هستند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهنمود‌های مقام معظم رهبری در موفقیت‌های به دست آمده در مدیریت کرونا در سطح کشور بسیار راهبردی و اثرگذار بوده است، تصریح کرد: رهنمود‌های حکیمانه ایشان یک عزم ملی و خودجوشی را برای کمک به یکدیگر در شرایط کرونایی کشور به وجود آورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که صحنه‌هایی که این روز‌ها در اقصی نقاط کشور از حس نوع دوستی مردم و گروه‌های جهادی مشاهده می‌کنیم در هیچ نقطه‌ای از جهان دیده نشده است، بیان داشت: همه این تلاش‌های شبانه روزی نتیجه رهنمود‌های ارزشمندی است که مقام معظم رهبری در طول این مدت خطاب به مسؤولان و مردم ارائه کردند.
 
حجت الاسلام والمسمین ابوترابی همچنین به تلاش‌های طلاب و روحانیان جهادی در مقابله با ویروس کرونا و همچنین کمک رسانی به عموم مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیل بودن حوزه علمیه، بسیاری از مدارس علمیه به پایگاهی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط کرونایی تبدیل شدند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حوزویان از نخستین روز‌های شیوع ویروس کرونا در میدان مبارزه با این ویروس حاضر شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون لوازم حفاظتی و بهداشتی بسیاری از سوی مدارس علمیه تولید و در میان مردم و نیازمندان توزیع شده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بی پروا
Romania
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
احسنت
0
0