۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۵۱۸۲۵
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

برگزاری جشن میلاد امام حسن همراه با کاروان نسیم کرامت در مازندران

برگزاری جشن میلاد امام حسن همراه با کاروان نسیم کرامت در مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از راه‌اندازی ۱۵ کاروان «نسیم کرامت» در مازندران به مناسبت جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه هماهنگی میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: به‌علت ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع جشن میلاد امام حسن(ع) بصورت مجازی و بدون حضور مردم برگزار می شود.
 
وی از راه‌اندازی 15 کاروان «نسیم کرامت» در مازندران به مناسبت جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: با توجه به تجربه مطلوب برگزاری جشن میلاد امام زمان (عج) در قالب کاروان نسیم انتظار، جشن میلاد امام حسن(ع) نیز در قالب کاروان «نسیم کرامت» برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: در این جشن‌ها کاروان‌های شادی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در قالب مولودی خوانی، گروه سرود و نورافشانی در محلات و مجتمع های مسکونی حضور پیدا خواهند کرد و مردم از پشت بام خانه‌ها و پشت پنجره خانه با کاروان «نسیم کرامت» همراهی می کنند.
 
حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: جشن‌های کاروان «نسیم کرامت» بصورت لایو زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد و همه شهروندان مازندرانی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
برگزاری جشن مجازی ميلاد امام حسن مجتبي(ع) در 30 امامزاده مازندران
 
حجت الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی و اجتماع اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این جلسه گفت: جشن مجازی ميلاد امام حسن مجتبي(ع) در 30 امامزاده مازندران به‌صورت پخش لایو زنده و یا ضبط و پخش از شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود.
 
وي با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه اجتماع در اماکن مذهبی استان افزود: این برنامه ها به‌صورت پخش لایو زنده و یا ضبط و پخش از شبکه‌های اجتماعی خواهد بود که از سوی خادمین امامزادگان و هیأت های مذهبی انجام می شود.
 
حجت الاسلام قربانی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ائمه خيرخواه مردم بودند و خداوند براي اينكه انسان ها را هدايت نمايد پيشوا و رهبر براي آنان قرارداده است و ائمه طاهرين پيشوايان دين انسان ها هستند. 
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: قرآن كريم پيامبر را بعنوان اسوه حسنه معرفي مي نمايد و ائمه معصومين(ع) هم مانند پيامبر الگوي تمام نما براي بشريت بوده و هر كس از آنان دور باشند گمراه خواهند شد./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات