۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۵۱۸۹۵

اجرای پویش همدلی محله مهربانی در کرج با توزیع ۵ هزار بسته مواد غذایی

اجرای پویش همدلی محله مهربانی در کرج با توزیع ۵ هزار بسته مواد غذایی
معاون فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین شهرستان کرج گفت: در شب میلاد امام حسن ۱۲ اکیپ کارناوال شادی را در محلات مختلف شهر کرج اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید روح الله فضلی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌ها از حالت عادی خود خارج شد و تمامی برنامه‌ها بر اساس شیوه‌های پیشگیرانه و پروتکل‌های بهداشتی تدوین شد.

وی با اشاره به تعطیلی بسیاری از مراکز و ممنوعیت ایجاد تجمع در این ایام، افزود: بسیاری از برنامه های فرهنگی، دینی و آموزشی به صورت مجازی برنامه ریزی و اجرا شد.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج با عنوان اینکه در این ایام مشاغل زیادی آسیب دیدند و مشکلات معیشتی بسیاری به آنها وارد شد، بیان کرد: در راستای کمک به این خانواده‌ها و لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری در کمک به این افراد رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ناحیه سپاه امام حسین (ع) انجام شد.

فضلی عنوان کرد: پویش همدلی محله مهربانی یکی از برنامه‌های سپاه در راستای جمع آوری کمک‌های خیرین بود که علاوه بر اتحاد خیرین کمک‌های خوبی جمع آوری شد.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج، افزود: مرحله نخست این کمک‌ها در ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد، مرحله دوم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در نیمه ماه رمضان انجام می‌شود و مرحله سوم نیز پایان ماه مبارک و همزمان با عید فطر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 10 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات در ناحیه بسیج شهرستان کرج 5 هزار بسته مواد غذایی جمع آوری شد که شب میلام امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شد که از جمله آنها می‌توان به مسابقه کتابخوانی مجازی اشاره کرد که مهلت شرکت در این مسابقه تا روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) است.

وی به برگزاری جشن‌های خیابانی برای ایجاد روحیه و نشاط در سطح جامعه خبر داد و گفت: مرحله اول این جشن‌ها در شب نیمه شعبان و ایام قرنطینه برگزار شد، مرحله دوم در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قالب 12 کارناوال شادی برگزار می‌شود.

فضلی اظهار داشت: این کارناوال‌ها طبق تقسیم بندی انجام شده در معابر و محلات برنامه ریزی شده، اجرای برنامه دارند و همچنین هدایای فرهنگی و بهداشتی بین مردم توزیع می‌کنند./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات