۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۵۱۹۰۳

نمازجمعه این هفته در ۹ شهر آذربایجان شرقی اقامه می شود

نمازجمعه این هفته در ۹ شهر آذربایجان شرقی اقامه می شود
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی گفت: آئین عبادی سیاسی نماز جمعه از این هفته در ۹ شهر آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رسول مشهوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام وضعیت سفید در برخی مناطق آذربایجان شرقی، نماز جمعه، از این هفته در شهرهای آذرشهر، گوگان، ممقان، عجبشیر، ملکان، لیلان، جلفا، هادیشهر و هوراند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در مرکز استان و شهرهای دیگر تا اطلاع ثانویه برگزار نمی شود افزود: در مورد برگزاری نماز جمعه در سایر شهرهای این استان نیز تابع دستور ستاد پیشگیری از شیوع کرونا هستیم.

در 6 پایگاه خراسان رضوی نماز جمعه این هفته اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، آوردن سجاده و مهر شخصی، رعایت فاصله اجتماعی در موقع برگزاری نماز جمعه الزامی است.

حجت الاسلام مشهوری با قدردانی از همراهی و صبوری مردم و زحمات حافظان سلامت و امنیت و تاکید بر اولویت سلامت مردم ابراز کرد: با فروکش کردن بیماری کرونا و تصمیم بر برگزاری اجتماعات، نماز جمعه نیز باشکوه‌تر برپا خواهد شد./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات