۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۵۲۰۷۵
۷ روز با فیلم‌های خارجی دنباله‌دار؛

"ماجرای نیمروز" و "استرداد" به آنتن رسیدند

آثار طراح با سابقه جلوه‌های ویژه سینمای ایران همراه با فیلم‌های خارجی دنباله‌دار و جذاب از فردا به شبکه نمایش می‌آیند.

به گزارش خبرگزاري رسا، بنابر اعلام شبکه نمایش، این شبکه در ادامه تغییرات جدول پخش خود و همچنین در ایام شب‌های قدر با مرور آثار محسن روزبهانی "متخصص جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه سینمای ایران " و پخش فیلم‌های ایرانی جدول پخش خود را تنظیم کرده و طبق روال پیشین فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار و جذاب نیز از این شبکه پخش می‌شود.

فیلم‌های ایرانی ساعت 13 این شبکه به ترتیب از شنبه 20 اردیبهشت‌ماه تا جمعه  26 اردیبهشت‌ماه فیلم‌های: یک روز بیاد ماندنی، رباعی، رویای پروانه، دلهره، نیزارهای بلند، آرزوهایت رابه خاک نسپار و ماهی سیاه کوچولو روی آنتن می‌رود.

در باکس منتخب این هفته شبکه نمایش در ساعت 15: فیلم‌های آشپزی با عشق، کشاورز فضانورد، قبل و بعد، پس لرزه، راز پنهان، موج و ژرمینال به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.

پخش فیلم‌های سینمایی دنباله‌دار ساعت 19 به ترتیب با پخش سری فیلم های  خائن 1 و خائن 2، سرقت بزرگ قطار 1 و سرقت قطار بزرگ 2، یخ 1 و یخ 2 ، در اعماق دریا 1 ادامه می‌یابد.

این هفته شبکه نمایش به مرور آثار محسن روز بهانی "مدیر  جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران  " می پردازد. روزبهانی با دریافت 9 سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی رکوردار دریافت جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است و در آثاری همچون فیلم‌های سینمایی «آژانس شیشه‌ای»، «عقاب‌ها» و  «به وقت شام» فعالیت داشته است.

فیلم‌های سینمایی: باران، ملکه، ماجرای نیمروز، اتوبوس شب، استرداد، تنگه ابوقریب و یتیم خانه ایران به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت 21 و در بخش مرور آثار محسن روزبهانی از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

فیلم‌های جذاب سینمایی این شبکه در ساعت 23 به ترتیب مسیر زمان، ندکلی، سرنوشت یک مرد، دره تاریک ، تصویر ذهنی، خرس و استونی‌اند./1360/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات