۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۵۲۳۱۹
مدیر موکب علی ابن باقر کاشان خبر داد؛

۱۱۴ خانواده نیازمند در طرح همدلی کریمانه مهمان سفره امام حسن شدند

۱۱۴ خانواده نیازمند در طرح همدلی کریمانه مهمان سفره امام حسن شدند
حقی گفت: طرح همدلی کریمانه موکب علی ابن باقر (ع) کاشان از اول اردیبهشت ماه امسال شروع و تا نیمه رمضان شامگاه میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشت.
محمدرضا حقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: در این طرح شناسایی نیازمندان از سوی خادمین موکب و معتمدان محلات انجام شد و تعداد ۱۸۰ خانواده نیازمندمعرفی شدند.

وی افزود: بعد از بررسی خانواده‌های مشترک، اسامی و خانواده‌هایی که تحت نهاد‌های حمایتی بودند حذف و تعداد ۱۱۴ خانواده باقیمانده در شب و شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) از سفره کریمانه حضرت بهره‌مند شدند.

حقی با اشاره به اینکه در این طرح در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال اقلام خریداری و اهدایی هزینه شده است، اظهار داشت: این بسته‌ها با ۱۶ قلم مواد غذایی و بهداشتی و فرهنگی شامل گوشت، مرغ، روغن، قند، چای، رب، خرما، سویا، حلوا، ماکارونی، ماسک ضدعفونی کننده دست و سطوح، کتاب کودک، کتاب تفسیر، رزق زائر و عکس یادبود شهید است.

به گفته وی هریک از بسته‌های تهیه شده در این طرح به نام یک شهید از یکهزار و ۷۰۰ شهید شهرستان کاشان و به وصیت نامه شهدا و حدیث مزین بود.

مدیر موکب علی ابن باقر (ع) کاشان گفت: در این طرح مسابقه‌ای از کتاب تفسیر موجود در بسته‌ها در نظر گرفته شد که به قید قرعه به پنج نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند کمک هزینه سفر اربعین کربلا اهدا خواهد شد./۱۳۰۷/ت303/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات