۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۵۲۴۲۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان:

تاکنون اجازه بازگشایی بقاع متبرکه برای احیای شب‌های قدر داده نشده است

تاکنون اجازه بازگشایی بقاع متبرکه برای احیای شب‌های قدر داده نشده است
حجت الاسلام خاکباز با اشاره به آمادگی بقاع متبرکه برای احیای شب‌های قدر، گفت: تاکنون اجازه بازگشایی بقاع متبرکه برای احیای شب‌های قدر داده نشده است.
حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با بازگشایی مساجد، امامزادگان و اماکن زیارتی برای برگزاری مراسم شب‌های قدر عنوان داشت: بازگشایی مساجد، امامزادگان و اماکن زیارتی زیر نظر ستاد استانی کرونا صورت می‌گیرد و تاکنون اجازه بازگشایی برای احیای شب‌های قدر داده نشده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به آمادگی بقاع متبرکه برای احیای شب‌های قدر بیان داشت: تابع دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا برای بازگشایی مساجد، امامزادگان و اماکن زیارتی هستیم و هر وقت دستور بدهند بی درنگ برای احیای شب‌های قدر عمل می‌کنیم.

حجت الاسلام خاکباز ادامه داد: سازمان اوقاف همزمان با شیوع کرونا، بقاع متبرکه را به کارگاه‌های تولید ماسک تبدیل کرد و رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در سراسر امامزادگان و مساجد زیرنظر سازمان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان پیش از آغاز رمضان و در خود ماه مبارک از سوی سازمان اجرایی شد، گفت: بیش از ۵ هزار بسته معیشتی به همت خیران، درآمد موقوفات و امامزادگان در میان نیازمندان توزیع شده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات