۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۵۲۴۵۳
حجت الاسلام قلی پور:

محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، زمان و مکان نمی‌شناسد

محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، زمان و مکان نمی‌شناسد
امام جمعه بابلسر گفت: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، زمان و مکان نمی‌شناسد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس و گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، این ایام را بزرگترین و ممتازترین فرصت برای ارتباط بندگان با خداوند متعال خواند و گفت: از دعا‌های شب قدر غفلت نکنیم؛ شب قدر بهانه‌ای برای بخشش بندگان است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مبارزه با استکبار، آمریکا، رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و قدس شریف از دستاورد‌های مهم انقلاب بود که به خوبی نهادینه شده است، افزود: روز قدس روز جهانی برای طنین انداز شدن فریاد القدس النا است و امام راحل با نام‌گذاری روز قدس اسلام را زنده نگهداشتند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، زمان و مکان نمی‌شناسد، خاطر نشان کرد: روز قدس یادگار امام راحل و فریاد ظلم ستیزی و حق گویی ملت‌های مسلمان است و مسلمانان و آزادیخواهان جهان باید با استفاده از همه ظرفیت و توانشان، حمایت خود را ازملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه تاکید کرد: در تاریخ هر انقلابی روز‌های سرنوشت‌سازی است که حفظ و نگهداشت آن‌ها ماندگاری انقلاب را بیشتر می‌کند، مانند چهاردهم و پانزدهم خرداد در انقلاب اسلامی ایران که یکی نقطه تحول در مبارزات انقلابی و دیگری رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان این که حق مداری، مردم باوری، ولایت مداری و استکبار ستیزی در اندیشه و مکتب امام مشهود است؛ تمسک به مکتب سیاسی امام راحل را رمز تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرچه از اندیشه‌های ناب اسلامی داریم از گفتار و رفتار امام خمینی (ره) نشات گرفته است.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به اجرای تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا، ابراز امیدواری کرد: با همت مسؤولان و مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و انقلابی، دین مان را نسبت به مناسبت‌های یادشده، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و امام راحل و شهدای ۱۵خرداد 42 ادا کنیم.
 
حجت الاسلام قلی پور در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از تبلیغات محیطی، بهره گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت تبیین روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: باید بیان جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی همواره مورد توجه قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیان جنایت‌های اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و به تصویرکشیدن مظلومیت مردم مسلمان فلسطین امری ضروری است، خاطرنشان کرد: همچنین باید در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بیان عظمت و جایگاه آن شخصیت بی نظیر مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
وی همچنین حادثه پانزدهم خرداد ماه را حماسه ای ماندگار و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نشست ها و تجمعات تعطیل شده است باید از سایر ظرفیت ها در جهت تبیین این حوادث ماندگار بهره گرفت./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات