۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۵۲۴۸۸
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خواستار شد؛

ضرورت بازنمایی فعالیت‌های بانوان طلبه

ضرورت بازنمایی فعالیت‌های بانوان طلبه
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: جوشش اصلی فعالیت ها در مدارس علمیه اتفاق می‌افتد و بی اعتنایی و غفلت از مدارس، موجب چالش های سنگینی می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور، پیش از ظهر امروز در نشست برخط(آنلاین) با مسؤولان روابط عمومی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران با تبریک هفته روابط عمومی و آرزوی توفیقات روز افزون در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم روابط عمومی های مدیریت‌های استانی، تصویری صحیح، درست و امیدبخش از حوزه‌های علمیه به مجموعه مخاطبین خود منتقل کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر بازنمایی مناسب فعالیت‌ حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: بازنمایی صحیح می تواند به خوبی جاذبه‌های حوزه و طلبگی را نشان دهد، این دیده شدن مخصوص مدیران و معاونان نیست بلکه فعالیت های کارکنان مدارس، استادان و طلبه خواهر که از جامعه زنان هستند باید بازنمایی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: هم اکنون ظرفیت های مناسبی برای رشد و تعالی خواهران طلبه آماده است ولی مشکل بزرگ این است که می‌بینیم خواهران طلبه هنوز خود را باور ندارند و روابط عمومی باید به طلاب در این زمینه کمک کند تا طلاب به میدان عمل آمده و به خودباوری برسند.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور با تأکید بر مدرسه محوری اظهار داشت: جوشش اصلی فعالیت ها در مدارس علمیه اتفاق می‌افتد و بی اعتنایی و غفلت از مدارس، موجب چالش های سنگینی می شود

وی ایجاد پل ارتباطی میان طلبه های خواهر و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را بر عهده روابط عمومی های استانی دانست و افزود: روابط عمومی استان باید چشم بیدار طلبه ها باشد و گزارش نگرانی ها و دغدغه هایی که طلبه ها دارند، برعهده روابط عمومی است و آن ها باید بتوانند از طریق شما با مسؤولان ستاد در ارتباط باشند.

مفسر برجسته قرآن کریم در پایان اظهار داشت: محبوبیت روابط عمومی، محصول این است که شما زبان رسای کارکنان و طلاب مدارس و حتی هیات های امنا و خانواده های آنان نزد مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشید و ما اگر مدال افتخاری داریم، مدال افتخار خدمت گزاری به طلاب است و باید بدانیم چه مقدار توانسته ایم در این مجموعه اثر گذار باشیم. /1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات