۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۵۲۴۹۹
از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اعلام شد؛

فراخوان انتشار مقاله در فصلنامه کتاب نقد

فراخوان انتشار مقاله در فصلنامه کتاب نقد
فراخوان انتشار مقاله برای فصلنامه کتاب نقد، فصلنامه انتقادی نظری در حوزه علوم انسانی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان مقاله برای فصلنامه کتاب نقد، فصلنامه انتقادی نظری در حوزه علوم انسانی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اعلام شد.

براساس این گزارش، فصلنامه کتاب نقد به عنوان تنها مجله ای که رویکرد اسلامی خود را نقد در قلمرو علوم انسانی قرار داده است، با توجه به وجوه متعدد مسائلی که به سبب همه گیری کرونا پدید آمده است، قصد دارد از منظرهای مطالعاتی مختلفی، متناسب با سنخ موضوعات و مسائل، به تحلیل و آسیب شناسی جهان در میانه فاجعه کرونا و آینده نگری تغییرات و تحولات تمدنی جهان پسا کرونا اقدام نماید.

از محورهای مقالات می توان به الهیات و معرفت دینی، فلسفه و علوم عقلی و تحلیلی، انسان شناسی و روان شناسی، فرا اخلاق و اخلاق هنجاری، فرهنگ و جامعه شناسی، امنیت و نظم جهانی، اقتصاد و روایت اقتصاد سیاسی، حقوق و روابط حقوقی در سطح ملی، بین المللی و جهانی، سیاست و مناسبات سیاسی در عرصه ملی، منطقه ای، بین المللی و جهانی همچنین مطالعات تاریخی و تمدنی اشاره کرد.

پژوهشگران می توانند چکیده مقالات خود را تا اول خردادماه و اصل مقالات را تا 21 خردادماه به صندوق الکترونیکی taaddon@iict.ac.ir ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی واقع در قم، بلوار 15 خرداد، خیابان شهید میثمی، مراجعه کنند یا با شماره 37603571  داخلی 115 تماس گیرند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
صابر کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
به حدی مجله های چاپی در کشور زیاد شده که کتاب نقد با آن سابقه طولانی مقاله کم آورده به نظرم باید مدیریتی در اعطای مجوز به نشریات اعمال گردد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
به نظرم مدتی هست که انتشار این مجله متوقف شده است گر این که بخواهند مجدد منتشر کنند
1
0