۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۵۲۵۵۱
به همت مدارس علمیه خواهران استان تهران صورت گرفت؛

توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مومنانه

توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مومنانه
بانوان طلبه جهادی مدارس علمیه خواهران استان تهران با لبیک به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب بیش از یک‌ میلیون بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، امروز در نشست خبری که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد به تشریح فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران استان تهران در رزمایش مواسات و همدلی پرداخت و گفت: بانوان طلبه جهادی مدارس علمیه خواهران استان تهران در جهت تحقق بخشیدن به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی رزمایش همدلی و توجه به قشرهای آسیب‌دیده اقدام به تهیه بیش از یک‌ میلیون بسته معیشتی و توزیع آن در میان نیازمندان کردند.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب در نیمه شعبان اشاره کرد و ادامه داد: بانوان طلبه تهرانی همگام با سایر اقشار جامعه در اجرای رزمایش همدلی و مواسات بسیار مصمم و بااراده وارد میدان جهاد شدند و خوش درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با اشاره به اینکه مدارس علمیه خواهران استان تهران پیش از آغاز ماه مبارک رمضان اقدام به رزمایش همدلی و مواسات کرده بودند، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا شاهد تأثیر نامطلوب این ویروس منحوس در زندگی مردم و کسب‌وکارها بودیم بر همین اساس طلاب جهادی به‌منظور دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان این پدیده نحس اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کردند اما این فعالیت‌ها در ماه مبارک رمضان شتاب گرفت و  با فرارسیدن میلاد امام حسن(ع) و لیالی قدر به اوج خود رسید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در خصوص دیگر فعالیت‌های جهادی بانوان طلبه، گفت: بانوان طلبه مدارس علمیه استان تهران در ایام کرونا موفق شدند میلیون‌ها ماسک و گان را برای مصرف نیازمندان و کادر پزشکی کشور تولید و توزیع کنند.

وی به حضور طلاب خواهر در بیمارستان‌ها برای خدمت و کمک‌رسانی به کادر درمانی و بیماران کرونایی اشاره و بیان کرد: حضور در آرامستان ها و بهشت‌زهرا(س) و مشارکت در امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی همچنین مشاوره‌های حضوری و غیرحضوری و ابراز همدردی با خانواده‌ها از دیگر اقدامات جهادی بود که بانوان طلبه در استان تهران انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان ادامه داد: تقدیر از مدافعان سلامت، همکاری در طرح غربالگری، تولید محتوا و فعالیت گسترده در فضای مجازی، شناسایی خانواده‌های نیازمند و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین آن‌ها ازجمله اقدامات جهادی بانوان طلبه جهادی تهران در این ایام به شمار می‌رود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با تقدیر و تشکر از فعالیت جهادی بانوان طلبه، خاطرنشان کرد: همدلی و مواسات یکی از ویژگی‌های جامعه مهدوی است بنابراین طلاب همواره باید مبلغ و مروج ویژگی‌های جامعه مهدوی باشند.

وی بابیان اینکه جامعه مهدوی، جامعه‌ قسط و عدل است، گفت: جامعه مهدوی، جامعه عزت، برادری، مواسات، علم و غیره است که جلوه هایی از آن را در این ایام مشاهده کردیم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات