۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۵۲۵۹۷
حجت الاسلام حیات الغیب:

روز قدس محور وحدت جهان اسلام است

روز قدس محور وحدت جهان اسلام است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان روز قدس را محور وحدت جهان اسلام خواند و گفت: مراسم راهپیمایی امسال به علت کرونا به شکل خودرویی و موتوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: برای راهپیمایی روز قدس هفت کارگروه تشکیل شده است.

وی از تشکیل کارگروه تبلیغاتی، فرهنگی  تبلیغی و فراخوان و ساماندهی خودرویی با مسؤولیت مشترک فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه لرستان خبر داد و افزود: کارگروه امنیتی انتظامی، رسانه، امداد و نجات و کارگروه بهداشت و درمان تشکیل شده است.

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس امسال به شکلی متفاوت برگزار می شود، عنوان داشت: مراسم روز قدس به‌ صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری از یک میدان به میدان دیگر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت روز قدس در هر شرایطی برگزار خواهد شد، افزود: در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم امسال متفاوت برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان روز قدس را یک ارزش خواند و بر ضرورت توجه به ارزش ها تأکید کرد و اظهار داشت: روز قدس محور وحدت جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت روز قدس تبیین نقش سردار سلیمانی در راهپیمایی و اعلام انزجار ملت ایران از رژیم جعلی اسراییل است.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان کرد: مراسم راهپیمایی میدانی روز قدس ساعت 11 در سه حوزه میدانی، رسانه و فضای مجازی و در شهرستان های دارای وضعیت سفید با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل گذشته برگزار خواهد شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
اللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ
0
0