۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۶۵۲۶۲۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان مطرح کرد؛

کمک یکصد میلیارد ریالی هیئات مذهبی به نیازمندان

کمک یکصد میلیارد ریالی هیئات مذهبی به نیازمندان
حجت الاسلام بصیرتی گفت: هیئات مذهبی کاشان در حضور جهادی خود تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هزینه کرده اند.
حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: هیئات مذهبی کاشان تاکنون از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۳۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار بسته بهداشتی به ارزش هر بسته ۳۰ هزار تومان را بین نیازمندان توزیع کردند.

وی همچنین از توزیع یکصد هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و بیماران کرونایی خبر داد و افزود: هیئات مذهبی کاشان طی دو ماه گذشته میان وعده‌های غذایی بین بیماران کرونایی و کادر درمانی توزیع کرده اند.

حجت الاسلام بصیرتی به محدود شدن تجمعات مذهبی همزمان با شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: هرچند برخی تصور کردند با شیوع این ویروس منحوس نماز جماعت مساجد و هیئات عملا تعطیل شد، اما هیئات مذهبی با تغییر کارکرد، در راستای خدمت رسانی به مردم و ضدعفونی گسترده معابر، کمک به کادر درمانی، تهیه بسته‌های بهداشتی و معیشتی، تغسیل و تدفین اموات کرونایی و دیگرفعالیت‌های مرتبط حضوری چشمگیر دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به موفقیت کادر درمانی کشور در کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: هرچند کشور از نظر زیرساختی و تجهیزات پزشکی با کمبودی‌هایی روبرو بود، اما عشق و ایثار و فداکاری مردم و کادر درمانی سبب شد تا بیماری کرونا را بهتر از دیگر کشور‌های دنیا کنترل کنیم.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به حضور جهادی مردم و هیئات مذهبی کاشان در عرصه کمک به نیازمندان گفت: هیئات مذهبی کاشان تاکنون بالغ بر ۱۰میلیارد تومان برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هزینه کرده اند.

وی اظهار داشت: هیئات کاشان از ابتدای اسفند کار توزیع بسته‌های حمایتی را شروع کرده بودند، اما بعد از دستور رهبری و شروع رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه جدی‌تر از قبل مواسات و همدلی را به نمایش گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به حضور جهادی روحانیون و طلاب کاشان در جبهه سلامت مردم اشاره و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۰ نفر از ائمه جماعات مساجد و روحانیون کاشان در عرصه کمک به کادر درمانی، ضدعفونی معابر و تغسیل اموات، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های کرونایی تلاش کرده اند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
اللّهمَّ العَن قَتلَة اَميرَالمُومِنين(علیه السلام)
سالروز شهادت مولا علی علیه السلام را تسلیت عرض می کنم
0
0