۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۴۴۰۷۴
دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان:

۱۵۰ هیأت مذهبی کاشان کار ضد عفونی محلات کاشان را بر عهده دارد

۱۵۰ هیأت مذهبی کاشان کار ضد عفونی محلات کاشان را بر عهده دارد
جلال زاده با اشاره به اینکه هیئات مذهبی کاشان کار ضدعفونی کردن سطح شهر را به صورت محله محور بر عهده دارند، گفت: ۱۵۰ هیأت کار ضد عفونی محله و منطقه خود را بر عهده دارند.
سید علی اکبر جلال زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ۱۵۰ هیأت مذهبی در شهرستان کاشان با ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده خیابان‌ها و محلات تحت پوشش خود را ضد عفونی و گند زدایی کردند.

وی افزود: دو هیات مذهبی در شهرستان کاشان نیز با اجاره دو واحد تولیدی و تهیه لوازم تولید ماسک با کمک اعضای این دو هیات اقدام به تولید ماسک رایگان می‌کنند.

به گفته وی هیئات مذهبی بانوان شهرستان کاشان نیز تا کنون بیش از ۷ هزار ماسک نخی رایگان تهیه کرده و در مرحله نخست به هریک از نانوایی‌های شهرستان کاشان ۲ ماسک رایگان و در مرحله دوم توزیع ماسک رایگان برای رانندگان ناوگان تاکسیرانی کاشان را در دستور کار خود دارند.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان ادامه داد: ۲۰۰ ماسک رایگان از سوی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بین هیئات مذهبی کاشان توزیع شد تا از هیئات مذهبی کاشان در محدوده دو مناطق خود توزیع کنند.

جلال زاده همچنین از راه اندازی ۳۰ حسینیه مجازی مذهبی برای اجرای برنامه‌های زنده مذهبی به مناسبت‌های مختلف در سطح شهرستان کاشان خبر داد و افزود: مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) با حسینیه‌های مجازی برای اجرای برنامه‌های مذهبی همکاری خوبی دارند.

لازم به ذکر است، در شهرستان کاشان ۶۲۰ هیأت مذهبی فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۴۵۰ هیات مذهبی دارای مجوز رسمی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان هستند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات