۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۴۳۶۰۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تشویق مردم به ماندن در خانه امر به معروف است

تشویق مردم به ماندن در خانه امر به معروف است
ساداتی نژاد قرنطینه اعضای خانواده در خانه را احترام به مردم و جامعه دانست و گفت: امروز تشویق مردم به ماندن در خانه برای کنترل کرونا یک نوع امر به معروف است.
سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر از فعالان در حوزه سلامت، پرستاران، پزشکان، دانشگاه علوم پزشکی کاشان و شبکه‌های بهداشت شهرستان کاشان و آران و بیدگل گفت: همکاری مردم در این دو شهرستان و عمل به توصیه‌های بهداشت فردی در روز‌های اخیر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا در منطقه کاشان همچنان ادامه دارد، افزود: ماندن در خانه بهترین راهکار برای قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان است.

ساداتی نژاد حفظ جان حتی یک شهروند را برای مسؤولان شهرستان حائز اهمیت دانست و بر ادامه همکاری مردم با مسؤولان بهداشت و درمان منطقه کاشان تأکید کرد و اظهار داشت: تعطیلی ادارات شهرستان کاشان و آران و بیدگل مطالبه عمومی مردم این دو شهرستان است که این تقاضا طی نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام شد، اما متأسفانه روز گذشته در هیات دولت به تصویب نرسید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از شهروندان خواست برای انجام کار‌های اداری حداقل تا پایان سال به ادارات مراجعه نکنند و کار‌های خود را به بعد از تعطیلات سال نو و بعد از عبور از بحران کرونا موکول کنند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان به حداقل برسد.

وی قرنطینه اعضای خانواده را احترام به مردم و جامعه دانست و اظهار داشت: تشویق مردم به ماندن در خانه امروز برای کنترل کرونا در منطقه کاشان یک نوع امر به معروف است.

ساداتی نژاد با تقدیر از خیرین سلامت در شهرستان کاشان و آران و بیدگل، یادآور شد: خیرین این دو شهرستان بیش از ۶۰ میلیارد ریال در حوزه سلامت این دو شهرستان برای پیشگیری از کرونا کمک کرده اند.

به گفته وی تجهیرات حوزه درمان و تجهیزات حفاظت انفرادی کادر پزشکی از اولویت شهرستان کاشان و آران و بیدگل است که امید است با مساعدت استاندار اصفهان و کمک خیرین کاشانی برطرف شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز امیداواری کرد با همکاری مردم، مؤسسات، نهاد‌های مردم نهاد، مساجد و بسیجیان کرونا را زمین گیر کرده و به شرایط قبل از شیوع کرونا برگردیم./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات