۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۵۲۶۷۰
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

خدمات بی منت نیروی انتظامی قابل تقدیر است

خدمات بی منت نیروی انتظامی قابل تقدیر است
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: خدمات بی منت مامورین نیوری انتظامی در ماه ماه مبارک رمضان و همراهی با آحاد مردم جامعه قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی امروز در دیدار فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، جامعه از پلیسی امین، مهربان و در عین حال قاطع برخوردار بوده که در همه ساعات شبانه روز با جان و دل مشغول پاسخگویی به امور شهروندان است.
 
وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در آموزه‌های دینی تصریح کرد: خدمت به مردم مؤمن و وفادار کشورمان نعمت و افتخار بزرگی است که نصیب سبزپوشان نیروی انتظامی شده است.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بر ضرورت لزوم همکاری آحاد جامعه در این زمینه تأکید کرد.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: پلیس ثابت کرده همواره علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود، هر جا نیاز باشد پای کار بوده که حضور پررنگ ناجا در طرح مواسات و همدلی یکی از نمونه‌های بارز آن است.
 
وی با اشاره به خدمت مضاعف ناجا در سطح کشور، خاطرنشان کرد: مردم زحمات کارکنان نیروی انتظامی را می‌بینند که در روز‌های گرم سال با زبان روزه و بدون منت در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف هستند و به آن احترام می‌گذارند.
 
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: نیروی انتظامی همواره گوش به فرمان ولایت بوده و بر‌اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری نقشه راه خود را ترسیم می‌کند که این نشان از بصیرت و ولایتمداری فرماندهان و کارکنان این نیرو دارد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات