۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۵۲۸۰۶
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

محبت و معرفت به علی، ایمان را قوی می‌کند

محبت و معرفت به علی، ایمان را قوی می‌کند
استاد حوزه علمیه اهواز گفت: محبت و معرفت به علی (ع)، ایمان را قوی می‌کند، چنین سخنی برای ملت اهل بیتی ایران، تجربه و ثابت شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد عالی حوزه علمیه اهواز، صبح امروز در سلسله مباحث یار با بیان اینکه اوقات روزانه انسان‌ها در کتب ادعیه به ویژه مفاتیح الجنان تقسیم شده است، عنوان داشت: با پرورش و ریاضت روح، اسب سرکش و چموش نفس را مهار کنیم تا مرکبی تیزرو برای رسیدن به مقصود که همانا قرب الهی در ماه رمضان است، باشد.

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه ناامیدی گاهی خوب و گاهی بد است، خاطرنشان کرد: اگر انسان از خود ناامید و خود را به خداوند بسپارد و با امید الهی حرکت بکند، چنین ناامیدی سازنده است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) ناامیدی از رحمت و مغفرت خداوند را یأس حرام دانست و گفت: ناامیدی از رحمت و مغفرت خدا، از گناهان کبیره است، در ماه رمضان و شب‌های قدر ذکر علی که عبادت است را بر زبان جای سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه حق با مولا علی (ع) است، اظهار داشت: محبت و معرفت به علی (ع)، ایمان را قوی می‌کند، چنین سخنی برای ملت اهل بیتی ایران، تجربه و ثابت شده است.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین و محبت او ضامن ملت ایران است، بیان داشت: هر آنچه داریم از علی و اولادش است، مناجات‌های موجود از مولای متقیان و فرزندانش است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات