۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۵۲۸۴۶
عزیزی خبر داد؛

برگزاری دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء ویژه طلاب خواهر

برگزاری دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء ویژه طلاب خواهر
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای توانایی تبلیغی طلاب برگزار می‌شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یک از مهارت هایی که دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران جهت ایفای نقش در هیأت های خانگی و جلسات زنانه نیاز دارند، مهارت فن رثاء است.

وی افزود: فن رثاء یک تخصص است و ورود به این عرصه حتی برای طلاب، آموزش های لازم را نیاز دارد و لازم است با برگزاری دوره های تکمیلی، دانش آموختگان دارای استعداد، به فن رثاء مجهز شوند تا بتوانند در جلسات و هیأت های زنانه حضور فعال داشته باشند.

عزیزی با بیان اینکه این دوره آموزشی با همکاری اداره کل امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود، عنوان داشت: امروز27 اردیبهشت آغار این دوره اعلام شده است.

وی ابراز داشت: طلاب جهت ورود به کلاس پس از ورود به سامانه سیما و انتخاب دوره ها، بخش «دوره مقدماتی مهارت آموزی فن رثاء» را انتخاب کرده در دوره ثبت نام کنند و در مراجعات بعدی می توانید از بخش «در حال یادگیری» به آسانی وارد کلاس شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه برای این دوره در همان کلاس درس دو نوع آزمون در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: یک آزمون در پایان هر درس آمده است و لازمه شرکت در آزمون هر درسی قبولی در آزمون درس های قبلی است.

وی گفت: آزمون دیگری نیز از همه دروس در پایان دوره آمده است و شرکت کنندگان بعد از قبولی در آزمون دروس می توانند در این آزمون پایانی شرکت کنند.

عزیزی بیان کرد: نمره قبولی در آزمون پایان هر درس کسب امتیاز 75 از 100 و نمره قبولی در آزمون پایان دوره کسب امتیاز 70 از 100 بوده و هر شرکت کننده حداکثر سه بار می تواند در هر آزمون شرکت کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان بعد از آمادگی برای آزمون از تاریخ 27/2/1399 هر زمان که خواستند می توانند در آزمون شرکت کنند و آخرین مهلت شرکت در آزمون 15/5/1399 خواهد بود./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات