۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۶۵۲۸۸۵
امام جمعه نور:

تدبیر رهبر انقلاب، مشکلات ناشی از ویروس کرونا را به حداقل رساند

تدبیر رهبر انقلاب، مشکلات ناشی از ویروس کرونا را به حداقل رساند
حجت الاسلام احمدی گفت: تدبیر و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در فرمان اجرای رزمایش مواسات بسیاری از نیاز‌های مردم نیازمند در دوران کرونا برطرف شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام قنبر علی احمدی، امام جمعه نور امروز در رزمایش بزرگ سفره مهربانی این شهرستان، ماه مبارک رمضان را اکسیر و تحول دانست و گفت: در خطبه رسول (ص) آمده که نفس روزه‌دار در ماه مبارک رمضان تسبیح و خواب آن عبادت است.
 
وی با اشاره به این که هیچ ایامی در طول سال با فضیلت‌تر از روز‌هایی که در آن قرار داریم نیست، افزود: باید همه توان خود را در جهت بهره گیری حداکثری از این لحظات معنوی به کار گیریم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، شب‌های با فضیلت قدر را فرصتی برای پاک کردن درون از رذایل و ناپاکی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: راه پاک شدن درون از ناپاکی‌ها دعا، استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال است.
 
حجت الاسلام احمدی با بیان این که ماه مبارک رمضان سراسر نورانیت و کسب آرامش است، ادامه داد: این ماه با فضیلت به دلیل این که نزول قرآن در شب قدر و دیگر صعود قرآن ناطق مولاعلی (ع) را در خود گنجاند از یک جایگاه رفیعی برخوردار است.
 
امام جمعه نور با تأکید براین که نباید این فرصت‌های معنوی به وجود آمده را به راحتی از دست دهیم که در این صورت خسارت خواهیم دید، تصریح کرد: هر لحظه از این ماه مبارک، فرصتی برای کسب توشه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انفاق و دستگیری از نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این روز‌ها بسیار ارزشمند است که شاهد گسترش روز افزون آن در کشورهستیم.
 
وی با بیان این که متأسفانه ویروس کرونا مشکلاتی را برای کشور و همچنین برخی اقشار نیازمند جامعه به وجود آورد، افزود:، اما با تدبیر و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در فرمان اجرای رزمایش مواسات شاهد رفع بسیاری از نیاز‌های مردمی هستیم.
 
امام جمعه نور ادامه داد: در این ایام که کشور و عالم گرفتار این آزمون بزرگ شد با فرمان رهبر معظم انقلاب به رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه و توجه به نیازمندان و آسیب دیدگان مردم به صحنه آمدند و سراسر کشور به یک حرکت بزرگ مؤمنانه تبدیل شد.
 
حجت الاسلام احمدی با اشاره به این که همه گروه‌ها و نهاد‌های اثرگذار برای کمک به نیازمندان در صحنه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: با این رزمایش سفره نیازمندان در ماه مبارک رمضان رنگین، دل‌های آن‌ها مهربان و متوجه خدا و برنامه‌های دینی شد./950/پ310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات