۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۵۲۹۱۵
استاد حوزه:

تنها راه شفاعت اهل بیت داشتن عمل صالح است

تنها راه شفاعت اهل بیت داشتن عمل صالح است
حجت الاسلام وافی گفت: تنها راه شفاعت اهل بیت (ع) را داشتن عمل صالح دانست و ابراز داشت: اهل بیت (ع) زمانی شفیع ما خواهند شد که عمل صالح داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام مرتضی وافی شنبه شب در مراسم احیا شب بیست سوم ماه رمضان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان از سوی هیات رزمندگان اسلام برگزار شد، گفت: تنها راه تبعیت از خدا انجام واجبات و ترک محرمات است.

وی افزود: خداوند برای آن که بفهماند که میزان اهمیت انجام واجب و ترک حرام پیش خودش چقدر است می‌فرماید، نیازی که من به بنده خود دارم این است که بتواند واجبات و محرمات را رعایت کند که این بیان، جامع ‌ترین و رسا‌ترین تعبیر خدا برای نشان دادن اهمیت انجام واجب و ترک حرام است.

حجت اسلام وافی ادامه داد: تبعیت از خدا تنها به ادعا نیست و از امشب که شب قدر و شب بیست سوم ماه رمضان است در راه تبعیت از خدا با انجام عمل صالح درعمل باید گام برداریم.

رییس بنیاد صحیفه سجادیه ادامه داد: بیش از ۱۰ روایات درکتاب مرحوم  کلینی است، که شیعه ما نیست مگر اینکه اهل تقوای الهی باشد و در راه خدا عمل صالح داشته باشد.

وی تنها راه شفاعت اهل بیت (ع) عمل صالح دانست و ابراز داشت: اهل بیت(ع) زمانی شفیع ما خواهند شد که عمل صالح داشته باشیم.

حجت الاسلام وافی با اشاره به اینکه خوش به حال بنده‌ای که در کنار هر گناه اش استغفار و توبه نوشته باشد، گفت: در روایت آمده است خداوند می‌فرماید، اگر بنده‌ای یک گام به سوی من بیاد من ۱۰ گام به سوی او خواهم آمد./۱۳۰۷/پ203/ق
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات