۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۵۳۱۷۰
استاندار خوزستان:

اعمال محدودیت‌ها در سراسر خوزستان از سوم خردادماه اجرا می شود

اعمال محدودیت‌ها در سراسر خوزستان از سوم خردادماه اجرا می شود
شریعتی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت از ۳ خردادماه در سراسر استان اجرا می‌شود، گفت: نماز عید فطر تنها در مساجد محله آن هم بصورت روباز اقامه شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، پیش از ظهر امروز، در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت تعطیلی ادارات در خوزستان عنوان داشت: محدودیت‌ها تا روز پس از عید فطر ادامه خواهد داشت و امیدواریم نیازی به تصمیمات جدید نباشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در نتیجه محدودیت‌های وضع شده هفته گذشته شاهد کاهش آمار مبتلایان بودیم، خاطرنشان کرد: کماکان آمار مبتلایان در استان بالا می‌باشد و تعداد بیماران سرپایی زیادتر که در این باره اعمال محدودیت ضروری است، بسیج، نیروی انتظامی، فرمانداران، بهداشت، صنعت و معدن برای اعمال محدودیت‌ها ورود کرده و اقدامات مؤثری انجام دادند.

این مقام مسؤول با اشاره به اضافه کردن تخت‌های ICU در بیمارستان‌ها گفت: جای نگرانی وجود ندارد، تلاش بر آن است که ترند بیماری با مجموعه اقدامات صورت گرفته به تدریج پایین بیاید، از پنج شنبه (اول خردادماه) اصناف موظف به رعایت اعمال محدودیت هستند.

شریعتی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت از روز شنبه (۳ خردادماه) در سراسر استان اجرا می‌شود، ادامه داد: نماز عید فطر تنها در مساجد محله آن هم در حیاط و به صورت روباز اقامه خواهد شد و پس از پایان اقامه نماز بسته شوند.

وی با بیان اینکه از دیدوبازدید‌ها در تعطیلات عید فطر صرف نظر شود، افزود: در صورت نیاز برای روز عید فطر و روز پس از آن اعمال محدودیت‌های جدی صورت می‌گیرد، درباره چنین اقداماتی طی روز‌های آینده تصمیم گیری می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مراجعه کنندگان به ادارات و بانک‌ها از ماسک استفاده کنند، عنوان داشت: در غیر اینصورت از ورودارباب رجوع جلوگیری شود، تنها اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کردند، اجازه بازگشایی دارند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت تعطیلی اصناف برای شهر‌های قرمز در اول و دوم خردادماه اعمال می‌شود، اظهار داشت: در سایر شهرستان‌ها بانک‌ها دایر هستند، اما از شنبه تا سه شنبه هفته پیش رو محدودیت‌ها در کل استان خواهد بود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات