۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۲۴۹
در گفت‌وگو با رسا صورت گرفت؛

تشریح فعالیت‌های جهادی طلاب مؤسسه حوزوی فاطمه

تشریح فعالیت‌های جهادی طلاب مؤسسه حوزوی فاطمه
جان نثاری گفت: بانوان جهادی موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س) در چند مرحله با اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه ده‌ها بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، طاهره جان‌نثاری مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در این موسسه آموزشی خبر داد و گفت: بانوان جهادی موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س) با لبیک به‌فرمان و توصیه رهبری در برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چند مرحله ده‌ها بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته شامل جمع‌آوری حدود ۸ میلیون تومان هزینه از خیرین و اساتید و طلاب جهت تهیه ارزاق ویژه نیمه شعبان و فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، توزیع غذای گرم ویژه افطاری برای نیازمندان در شب میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، همکاری با مجموعه مدافعان مردمی سلامت در مجموعه سرچشمه تهران و بسیج محل جهت توزیع ارزاق می‌شود.

جان‌نثاری ادامه داد: همچنین شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به منظور توزیع 20 کیسه برنج و 20 کارت هدیه از اقداماتی بود که در رزمایش مؤمنانه صورت گرفت.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س) با اشاره به دیگر فعالیت‌های جهادی این مدرسه در مقابله با ویروس کرونا، عنوان کرد: طلاب جهادی این موسسه از همان ابتدای جریان شیوع ویروس کرونا اقدام به تشکیل سه گروه جهادی با عنوان‌های گروه جهادی تبلیغ و مبلغین، گروه جهادی آموزش و تربیت و گروه جهادی امربه‌معروف و نهی از منکر کردند.

وی بابیان اینکه طلاب و کادر موسسه بیش از 3 هزار ماسک تولید و بین نیازمندان و کادر درمانی توزیع کردند، ابراز کرد: همچنین در تهیه و پخش ملزومات ماسک مانند پارچه و کش با بسیج مسجد محله مشارکت و همکاری داشتند.

جان‌نثاری به فعالیت‌های جهادی بانوان طلبه این موسسه در کمک‌رسانی به بیماران کرونایی اشاره کرد و ادامه داد: ارتباط با مسؤولان بیمارستان بعثت جهت اعلام آمادگی برای هر نوع همکاری و اخذ اطلاعات و نیازمندی‌های بیماران کرونایی و اعزام بانوان طلبه به بیمارستان بقیه‌الله جهت آموزش امر تغسیل اموات کرونایی از اقداماتی بود که در این موسسه انجام شد.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه(س) در ادامه به حضور فعال بانوان طلبه این موسسه آموزشی در فضای مجازی جهت پاسخ‌دهی به شبهات کرونایی و مشاوره اشاره و بیان کرد: حضور طلاب جهت امور مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی در زمینهٔ بیماری کرونایی در شبکه‌های اجتماعی، شناسایی بیماران کرونایی و دادن مشاوره در خصوص بیماری کرونا به خانواده‌ها، همکاری با دیگر گروه‌های جهادی از جمله گروه خادم یاران رضوی در فضای مجازی به منظور شناسایی و توزیع اقلام بهداشتی و ارزاق به نیازمندان از اقداماتی بود که از سوی طلاب جهادی این مدرسه در فضای مجازی انجام شد./813/ت302/ف

اجرای رزمایش مساوات و کمک مومنانه در چند مرحله توسط بانوان طلبه

اجرای رزمایش مساوات و کمک مومنانه در چند مرحله توسط بانوان طلبه

اجرای رزمایش مساوات و کمک مومنانه در چند مرحله توسط بانوان طلبه

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات