۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۵۳۳۲۷
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

روز قدس، مقابله جهان اسلام با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی است

روز قدس، مقابله جهان اسلام با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مقابله تنها راه کنترل رژیم صهیونیستی است، گفت: روز قدس بخشی از مقابله جهان اسلام با توسعه طلبی و اشغالگری رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امام راحل روز قدس را بالاتر از مسأله قدس می‌داند، عنوان داشت: از دید امام راحل، روز قدس روز اسلام است، مردم ایران سال‌های متمادی در سرما و گرما برای پاسداشت روز جهانی قدس حضور پیدا کردند، اما امسال به دلیل کرونا ویروس در فضای مجازی دنبال می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بزرگداشت روز قدس در سراسر اسلام از طریق فضای مجازی گرامی داشته خواهد شد، ادامه داد: همبستگی با ملت فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی در دستور کار مسلمانان قرار دارد؛ مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی ضرروی است و در غیر اینصورت به ممالیک اسلامی سرایت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه مقابله تنها راه کنترل رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: اخیرا آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و برخی مرتجعان منطقه ای، معامله قرن را مطرح کردند، معامله‌ای که برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به رژیم غاصب صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سیری ناپذیر و در سلطه گری بر کشور‌ها توقف ناپذیر است، اظهار داشت: روز قدس بخشی از مقابله جهان اسلام با توسعه طلبی و اشغالگری رژیم صهیونیستی است، جنایت‌ها و اشغالگری‌های این رژیم منفور با موازین عقلی، اخلاقی و حقوق بشری همخوانی ندارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آگاهی کشور‌های اسلامی و غیراسلامی مهمترین عنصر در پاسداشت روز جهانی قدس است، گفت: آگاهی همگان نسبت به دشمنی رژیم صهیونیستی ضروری است، محور مقاومت برای مقابله با رژیم آدمکش گسترش پیدا کرده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات