۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۵۳۳۳۴
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

محو و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی امری قطعی است

محو و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی امری قطعی است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی محو و نابودی رژیم صهیونیستی را امری قطعی دانست و گفت: این رژیم اشغال و کودک کش نفس های پایانی حیات نکبت بار خود را می کشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز، قدس را قبله نخست مسلمانان جهان معرفی کرد و گفت: آزادی قدس شریف مهم ترین مسأله جهان اسلام است که باید به طور جدی دنبال شود.
 
وی با انتقاد شدید از سیاست خصمانه و بزدلانه ارتجاع عرب منطقه در خصوص مسأله فلسطین وقدس افزود: متأسفانه برخی از این کشورهای به اصطلاح اسلامی نه تنها از مظلومیت مردم فلسطین دفاع نمی کنند، بلکه در اقدامی خیانت کارانه به دنبال تحقق طرح معامله قرن هستند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه این کشورها به راحتی چشمان خود را در برابر جنایت های رژیم اشغال گر قدس بسته اند، بیان داشت: صهیونیست های خبیث در سایه حمایت های آمریکای جنایت و همچنین سکوت مرگبار ارتجاع عرب منطقه هر روز دست به جنایت تازه ای علیه مردم مظلوم فلسطین می زند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول هفتاد سال اخیر جهان شاهد جنایت های بسیاری از سوی رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و حتی سایر کشورهای جهان بوده است، خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان جهان در برابر این جنایت ها قاطعانه موضع می گرفتند، امروز سران این رژیم اشغال گر جعلی این گونه جسور نمی شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است بر ضرورت موضع گیری قاطع همه سران کشورهای اسلامی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت: حکامی که با سکوت خود، بر اقدامات جنایت کارانه رژیم صهیونیستی مهر تأیید می زنند باید بدانند که به سوی باید در دادگاه عدل الهی پاسخگو باشند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران، محو و نابودی رژیم صهیونیستی را امری قطعی دانست و بیان داشت: این رژیم اشغال و کودک کش نفس های پایانی حیات نکبت بار خود را می کشد و به زودی شاهد محو این غده سرطانی از این کره خاکی خواهیم بود.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، نقش برجسته امام خمینی(ره) در احیاء مسأله قدس با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این نامگذاری مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مانع از فراموشی مسأله قدس و مظلومیت فلسطین در جهان شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، بهترین راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی را ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین دانست و افزود: امروز بر همه ملت های مسلمان فرض است با کنار گذاشتن اختلاف نظرها با مردم مظلوم فلسطین هم گام شوند تا شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی در آینده بسیار نزدیک باشیم.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها تلاش می کنند به بهانه های مختلف نظیر شیوع ویروس کرونا، مسأله قدس و مظلومیت مردم فلسطین در دنیا کمرنگ شود، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که قدس و مظلومیت مردم فلسطین هیچ گاه فراموش نخواهد شد و این راه امام خمینی(ره) با قوت ادامه خواهد داشت.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با شکست خواندن طرح خائنانه معامله قرن آمریکا و سران مرتجع عرب، بیان داشت: این طرح تنها با هدف تضعیف جایگاه فلسطین و تأمین منافع نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی طراحی شد که به طور حتم شکست خواهد خورد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات