۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۶۵۳۳۳۶

۵۹۷ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در فارس برپا می‌شود

۵۹۷ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در فارس برپا می‌شود
مدیرکل کمیته امداد استان فارس از تدارک و برپایی ۵۹۷ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، محمد بذرافشان با اعلام اینکه در استان 597 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره برپا شده است اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه در اماکن مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمالا نماز عید فطر برپا نمی‌شود خیران و مردم نیک اندیش استان می‌توانند زکات فطره خود را از طریق دفاتر دبیرخانه شورای زکات استان و پایگاه‌های مستقر در سطح شهر، همچنین پایگاه های برپا شده در خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری استان پرداخت کنند.

وی افزود: علاوه بر راه‌های مذکور، شماره‌گیری کد دستوری #5*071*8877* و شماره کارت 9376 9970 9918 6037 و همچنین شماره حساب 0101273073000 از دیگر راه‌های پرداخت زکات فطره در استان فارس است.

دبیر شورای زکات استان تصریح کرد: پایگاه‌های تدارک دیده شده در استان فارس شامل 57 پایگاه مستقر در ادارات، 110 پایگاه شهرستانی و 30 پایگاه در شیراز و همچنین 400 پایگاه در مراکز نیکوکاری و خیریه های استان است.

مدیرکل امداد فارس تاکید کرد: تمامی پایگا‌ه‌های اعلام شده در استان فارس جهت تسهیل در جمع‌آوری زکات فطره مردم خیرخواه به صورت یکسره و در ایام تعطیلی عید سعید فطر باز هستند.

بذرافشان گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، در روز عید سعید فطر تمام پایگاه‌های جمع‌آوری زکوات فطره از صندوق‌هایی با آرم شورای زکات به طور مشترک استفاده می‌کنند که هدف از این کار محاسبه دقیق میزان زکات جمع‌آوری شده و تسریع در توزیع آن میان نیازمندان است./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات