۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۵۳۳۵۱
برای جلوگیری از تراکم جمعیت؛

نماز عید فطر در همه مساجد استان خوزستان اقامه شود

نماز عید فطر در همه مساجد استان خوزستان اقامه شود
حجت الاسلام فردآقایی گفت: براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، مساجد با حفظ همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مانعی در برگزاری نماز عید فطر نخواهند داشت.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با برگزاری نماز عید فطر اظهار داشت: برگزاری و برپایی نماز عید فطر در اصل با ستاد‌های نماز جمعه شهرستان‌ها است و اداره کل تبلیغات در رابطه با نماز‌هایی که به رسم همه ساله در مصلا‌های شهرستان‌ها برگزار می‌شود، نه قادر به تصمیم است و نه حق ورود دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: برخی مساجد، سالانه اقدام به برگزاری نماز عید فطر می‌کنند که امسال هم مشکلی ندارد.

حجت الاسلام فردآقایی ادامه داد: براساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، مساجد به علت برخورداری از پراکندگی لازم با حفظ همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مانعی در برگزاری نماز عید فطر نخواهند داشت.

وی بیان داشت: چه بسا بهتر است همه مساجد اقدام به برپایی نماز عید فطر کنند تا از تراکم جمعیت در یک نقطه جلوگیری شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات