۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸
کد خبر: ۶۵۳۳۷۷
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

"روز قدس" روز خروش وجدان‌های بیدار علیه جنایات رژیمی کودک کش است

مدیرحوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه فلسطین و قدس شریف فراموش شدنی نیست، گفت: "روز قدس" روزخروش وجدان‌های بیدار علیه جنایات رژیمی کودک کش است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در بیانیه ای ضمن دعوت از عموم ملت بصیر ایران، امت بزرگ اسلام و وجدان های بیدار برای گوش فرادادن به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛ روز جهانی قدس را روز بیداری مسلمانان و آزادگان جهان و روشن شدن چراغ امید در دل مستضعفان دانست.

متن پیام مدیر حوزه های علمیه استان سمنان به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

قال امام علی (عَلیه السَّلام): کونا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ‌ عَونا. " همواره خصم ظالم و عون مظلوم باشيد. "

روز قدس یادگار معمار انقلاب امام راحل (رضوان الله تعالی علیه)، روز خروش علیه ظلم و ستم رژیم کودک کش صهیونیست و روز بیداری مسلمانان، بلکه وجدان های بیدار بشریت و اتحاد آن‌ها در مقابل این غده سرطانی است.

فریاد مرگ بر اسرائیل امت اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، از آن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن می کند، این اتفاق مبارک فرصتی برای توجه جهانیان نسبت به سرنوشت قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و اتحاد مسلمانان در مقابله با نقشه های شوم این رژیم جعلی و حامیان جنایتکار آن است.

البته امسال روز قدس متفاوتی را خواهیم داشت و راهپیمایی این روز به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشورما برگزار نمیگردد، امّا امت اسلام نشان خواهد داد که در هر شرایطی آرمان آزادی قدس شریف و ملت و سرزمین فلسطین فراموش شدنی نیست

وعده همه ما روز جمعه پای سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی)

محمدحسن رستمیان
مدیر حوزه علمیه استان سمنان/977/د102/ق
جواد رمضانیان
ارسال نظرات