۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۴۲۱
مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه ای؛

حتی یک قدم از آرمان آزادی فلسطین و شکست امپریالیسم عقب نشینی نخواهیم کرد

حتی یک قدم از آرمان آزادی فلسطین و شکست امپریالیسم عقب نشینی نخواهیم کرد
مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر پافشاری و استقامت بر آرمان آزادی فلسطین و نابودی امپریالیسم جهانی، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمین را یک ارزش دینی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با صدور بیانیه ای بر آرمان آزادی قدس و مبارزه با ستمگران و ظالمان و شکست امپریالیسم جهانی تأکید کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اعلام روز قدس از حرکتهای تهاجمی جمهوری اسلامی در مقابل نقشه حذف فلسطین بود.

امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)

حضرت امام خمینی (ره) با درک درست از نقشه‌های شوم استعمارگران غربی، بر این باور بودند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، همانند یک غده سرطانی در پیکره ی جهان اسلام نقشی فتنه انگیزانه، تخریب گرانه و آسیب رسان داشته که بر این اساس باید ریشه کن گردد. جمله راهبردی و جهت دهنده امام راحل(ره) مبنی بر اینکه، «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد»، از پشتوانه اسلامی و ارزش‌های انسانی برخوردار است. دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم، دارای ارزش ذاتی بوده و در تمامی مکتب‌ها و ادیان توحیدی، یک فضیلت به شمار می‌آید.

بر این اساس ما اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان اعلام می داریم که اگرچه با وجود شرایط خاص امسال، حضور فیزیکی در صحنه میسر نیست اما هیچگاه از آرمان آزادی فلسطین و شکست امپریالیسم جهانی حتی یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز می نماییم./1304/د102/ب1

اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات