۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۶۵۳۷۷۶
انصار الله:

پیروزی مقاومت در سال ۲۰۰۰ شکست‌های پیاپی پروژه صهیونیستی-آمریکایی را رقم زد

پیروزی مقاومت در سال ۲۰۰۰ شکست‌های پیاپی پروژه صهیونیستی-آمریکایی را رقم زد
سخنگوی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد پیروزی مقاومت در سال ۲۰۰۰ در لبنان و شکست دشمن صهیونیستی در آن شکست‌های پی در پی پروژه صهیونیستی و آمریکایی را در منطقه رقم زد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به لبنان و مقاومت این کشور تبریک گفت.

به گزارش شبکه المسیره، سخنگوی انصار الله گفت: «دشمن صهیونیستی بدون قید و شرط شکست خورد  یک شکست تاریخی که دوره شکست‌های پی در پی پروژه صهیونیستی و آمریکایی در منطقه را رقم زد.

بیست و پنجم می هر سال یادآور روز بزرگ و خاطره انگیزی برای ملت لبنان و تمام ملت‌های آزاده است؛ روزی که اسطوره شکست ناپذیری ارتشی در هم شکست که از سال ۱۹۴۸ تا آن زمان همواره، اعراب را به سبب شکست‌های پیاپی تحقیر می‌کرد.

 رژیم اشغالگر صهیونیستی در 25 مه سال ۲۰۰۰ پس از ۲۲ سال اشغال، از مناطق جنوب لبنان ناگزیر به یک عقب‌نشینی تحقیرآمیز شد. این عقب‌نشینی به‌دلیل حملات سخت از سوی محور مقاومت اسلامی لبنان و حزب‌الله صورت گرفت، البته منطقه مزارع شبعا همچنان در اشغال رژیم صهیونیستی باقی ماند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
علت اینکه مردم در غرب جرات ابراز عقیده علیه صهیونیستها رو ندارند ترس از جان خود و خانواده، ترس برای آبرو و همینطور ترس از دست دادن شغل و منبع درآمدشونه والا حتی اگه وجدان هم نداشتند به خاطر حساب دو دوتا چهارتا میفهمند اسراییل و صهیونیسم جهانی جز نکبت و بدبختی براشون چیزی نداشته. شدت خفقان رسانه‌ای و دیکتاتوری در غرب به حدی هست که کاریکاتوریست ایرانی رو به خاطر کشیدن کاریکاتور علیه صهیونیسم ترور کردند و تا حالا هر کسی جرات کرده هلوکاست رو زیر سوال ببره یا بایکوت کامل کردند یا اگه تعداد مخاطبانش از حدی بیشتر شده به مسخره کردن، تهدید و تطمیع و در نهایت حذف فیزیکی اون شخص اقدام کردند. در بسیاری از موارد هم مثل ارنست زوندال، دیوید آیروین، هرست ماهلر و بسیاری دیگه از مورخان و آزادیخواهان رو به کنج زندان انداختند. البته در چند سال اخیر شدت فعالیت علیه صهیونیسم در غرب بیشتر شده و برای همین از ترس گسترش سریع ضدیت علنی با صهیونیسم شبکه‌های اجتماعی به شدت دست به سانسور و حذف پست‌ها، ویديوها و اکانتهای فعالان مخالف اسراییل میزنند. ولی با توجه به شرایط موجود اگه اسراییل یا آمریکا حماقت کنند و بهانه‌ای دست ایران بدند و ایران اسراییل رو از روی نقشه محو کنه دیگه شنا کردن هم به درد اسراییلیها نمیخوره چون جایی برای فرار کردن نخواهند داشت. میدونید چرا؟ وقتی مردم ببینند ایران اسراییل رو نابود کرد توی کشورهای دیگه انقلابی علیه صهیونیسم در میگیره و سران صهیونیسم و پادوهاشونو سلاخی می‌کنند. مردم دنیا دیگه جونشون از دست این خود برگزیده پندارها به لبشون رسید
0
0