۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۵۳۷۵۶
الخزعلی:

حضور آمریکا در عراق برای حمایت ازمنافع رژیم صهیونیستی است

حضور آمریکا در عراق برای حمایت ازمنافع رژیم صهیونیستی است
دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق با اشاره به نقش حمایتی آمریکا از صهیونیست‌ها، تأکید کرد که مردم عراق مخالف حضور اشغالگرانه آمریکا هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق تأکید کرد که آمریکا و همدستانش در راستای هجوم فرهنگی علیه عراق فعالیت می‌کنند.

الخزعلی به مناسبت عید سعید فطر گفت که عراق، قلب حال حاضر و آینده جهان است و به همین دلیل، هدف این حمله آمریکا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه، این یک طرح واقعی از سوی آمریکاست تا دین و آداب و رسوم عراق را هدف قرار دهد، تصریح کرد: «آمریکا و غرب، اصرار عجیبی به حمله به ارزشها و آداب اسلامی در عراق دارند».

به گزارش شبکه العهد، این مقام عراقی ضمن طرح این پرسش که چرا آمریکا و غرب از انحرافات جنسی در عراق حمایت می‌کنند، گفت که سفارتهای آمریکا و انگلیس همیشه در راستای حمایت از این انحرافات فعالیت می‌کنند.

الخزعلی در بخش دیگری از این سخنان، به حضور اشغالگرانه آمریکا در عراق پرداخت و گفت: «اراده مردمی و ملی شجاعانه‌ای وجود دارد که مخالف حضور هر گونه نیروی خارجی در خاک عراق است».

وی با بیان اینکه اظهاراتی شنیده می‌شود که بر قصد آمریکا برای خروج از عراق دلالت دارد، تصریح کرد: «ما به این مسئله (خروج آمریکا) شک داریم... حضور آمریکا در عراق برای حمایت از امنیت و منافع رژیم صهیونیستی است».

الخزعلی با بیان اینکه «ما در پی جنگ و خونریزی نیستیم»، تأکید کرد: «اگر عقب‌نشینی [آمریکا] صورت نگیرد، اشغالگر خارجی باید بداند که مردم عراق، نخواهند پذیرفت که نیروهای آن (آمریکا) در عراق باقی بماند».

این مسئول عراقی با تأکید بر اینکه «خون شهیدان سلیمانی و المهندس را فراموش نخواهیم کرد»، در پایان گفت که قهرمانان حزب الله درس خوبی به آمریکا دادند و اگر همه گروههای مقاومت، گرد هم جمع شوند، چه بر سر آمریکا خواهند آورد.

ارسال نظرات