۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۵۳۸۲۱
امام جمعه همدان:

توجه به مساله ولایت از مهمترین خواسته های ائمه اطهار است

توجه به مساله ولایت از مهمترین خواسته های ائمه اطهار است
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: توجه به معارف اهل بیت(ع) سبب ترویج فرهنگ ولایت در اجتماع می‌شود و باید قدردان خدمت به اهل بیت(ع) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار با اعضای شبکه جوانان رضوی در همدان، اظهار داشت: دهه کرامت مهمترین زمان برای احیای مسئله ولایت است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: توجه به معارف اهل بیت(ع) سبب ترویج فرهنگ ولایت در اجتماع می‌شود و باید قدردان خدمت به اهل بیت(ع) بود.

وی با اشاره به کتاب عیون اخبار الرضا(ع) شیخ صدوق گفت: کتاب های فراوانی از علمای سترگ در زمینه فرهنگ اهل بیت(ع) و ولایت موجود است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان مسأله ولایت را بسیار مهم و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: مسأله ولایت و توجه به آن از مهمترین خواسته های ائمه است و می بایست در این زمینه توجه ویژه‌ای نسبت به آن صورت گیرد.

وی در پایان یادآور شد: همه خادمان فرهنگ اهل بیت لازم است تا افزون بر تعظیم شعائر الهی نسبت به تعمیق معرفت جامعه در زمینه اهل بیت(ع) تلاش بیشتری داشته باشند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات