۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۳۱۲
امام جمعه همدان:

اهداف جامعه نخبگانی به درستی و دقیق تعریف شود

اهداف جامعه نخبگانی به درستی و دقیق تعریف شود
امام جمعه همدان گفت: تا زمانی که استراتژی و نقشه راه مناسبی در کار نباشد نمی توان انتظار داشت که جامعه نخبگان در جایگاه و مسیر واقعی خود قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان ظهر امروز در نشست هم اندیشی نخبگان همدان اظهار داشت: مسؤولان باید نسبت به نخبگان توجه بیشتری داشته باشند و فضای اعتماد و عرصه و میدان دادن به آنها را باز بگذارند.

وی در ادامه افزود: نظام سیاسی کشور امکان جذب حداکثری نخبگان را در بخش‌های مختلف دارا است و این مسأله ای است که همه مسؤولان باید نسبت به آن دغدغه داشته باشند.

وی ادامه داد: بدون شک در زمینه کادرسازی مشکلاتی داشته و داریم اما باید دانست که فضا برای رشد نخبگان محدود و بسته نیست.

وی افزود: در صورتی که حتی راه ها برای رشد سیاسی افراد نخبه در جامعه بسته باشد خود نخبه باید با خلاقیت و ویژگی های خود راهی را برای رشد کردن و باز کردن درهای بسته بر روی خود بگشاید.

امام جمعه همدان گفت: بابت اهداف جامعه نخبگانی را به درستی و دقیق تعریف کنیم چرا که تا زمانی که استراتژی و نقشه راه مناسبی در کار نباشد نمی توان انتظار داشت که جامعه نخبگان در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به کمبودهایی در عرصه اقتصادی استان همدان گفت: فرهنگ اقتصادی استان همدان لازم دارد تا بازبینی دقیق تری در آن صورت ‌گیرد و می‌بایست ارتقا پیدا کند./979/پ203/ق

هادی شاملو
ارسال نظرات