۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۵۳۳۱۷
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

لزوم نام گذاری روز مدافعان سلامت در تقویم

لزوم نام گذاری روز مدافعان سلامت در تقویم
امام جمعه همدان گفت: لازم است تا در نزدیک ترین زمان ممکن به منظور قدردانی از مجاهدان عرصه سلامت یکی از میدان ها و خیابان های شهر به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت شفاف بودن جایگاه قانونی و اختیارات این شورا اظهار داشت: مسئله فرهنگ زیربنای همه تحولات در جامعه است و می‌بایست ابعاد و حدود آن مشخص باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان مدت زیادی است که ایجاد شده اما هنوز راه اندازی نشده و این در حالی است که دشمن برنامه دقیق و جدی بر روی قشر کودک و نوجوان طرح ریزی کرده است.

امام جمعه همدان با تشکر از ایثار و مجاهدت کادر درمانی خاطرنشان کرد: لازم است تا در نزدیک ترین زمان ممکن به منظور قدردانی از مجاهدان عرصه سلامت یکی از میدان ها و خیابان های شهر به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود.

وی ادامه داد: این مسئله کوچک ترین کاری است که می توان در برابر خدمات، زحمات و تلاش‌های آنها انجام داد و حتی می توان پیشنهاد داد که یک روز را در تقویم به نام این عزیزان نامگذاری کنند.

امام جمعه همدان گفت: عملکرد مدافعان سلامت در کشور مسئله بی نظیری در سطح جهانی بود و یک هم افزایی میان مردم و مسئولان انجام شد که در تاریخ ماندگار است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات