۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۵۳۸۳۵
عالم اهل سنت لبنانی در گفت وگو با رسا:

مثلث ملت، ارتش و مقاومت همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است

مثلث ملت، ارتش و مقاومت همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است
رییس جمعیت قولنا و العمل با اشاره به بیستمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان بیان داشت: مثلث ملت، ارتش و مقاومت همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا با اشاره به بیستمین سالگرد آزادسازی جنوب لبنان از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی، بیان داشت که این پیروزی مدیون مجاهدت های نیروهای مقاومت لبنان و همیاری مردم و ارتش این کشور است و مثلث ملت، ارتش و مقاومت همچنان در مقابله با رژیم مستکبر صهیونیستی ایستادگی می کند.

شیخ احمد القطان ادامه داد: ملت های مسلمان علیه حاکمان توطئه گر به پاخیزند و اجازه ندهند که علیه مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن مسأله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی که قبله نخستین را غصب کرده است، توطئه کنند.

رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان افزود: لازم است که ملت های عربی از تجربه آزادسازی جنوب لبنان از چنگ رژیم صهیونیستی در مبارزه با ارتش این رژیم اشغالگر بهره ببرند؛ ارتشی که خیلی ها بر این باور بودند که غیر قابل شکست است.

وی درباره نقش فرماندهان مقاومت در شکست دادن رژیم صهیونیستی، گفت: بی شک فرماندهان مقاومت از جمله شهید قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه نقش برجسته ای در رقم زدن پیروزی های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ایفا کرده اند و نماد ایثار و فداکاری برای همگان بودند.

شیخ احمد القطان افزود: حزب الله اینک در مواجهه با رژیم صهیونیستی در موضع بازدارندگی و نه دفاع از خود، قرار دارد و این رژیم قبل از ارتکاب هر گونه حماقتی علیه لبنان، ابتدا پاسخ حزب الله را در رأس محاسبات خود قرار می دهد و این توان بازدارندگی به برکت جمهوری اسلامی ایران و کسانی است که از گروه های مقاومت منطقه حمایت می کنند./983/ب

 

ارسال نظرات