۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۵۳۸۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

دیپلماسی فعال مقاومت، هنر گفتمان انقلاب اسلامی است

دیپلماسی فعال مقاومت، هنر گفتمان انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام شکریان با اشاره به انزوای نظام سلطه در برابر نظام اسلامی گفت: امروز منطق مقاومت و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی، چالش جدی کشور‌های استکباری است.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به انزوای کشور‌های استکباری در مقابل دیپلماسی جمهوری اسلامی، گفت: امروز منطق مقاومت و دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی، چالش جدی کشور‌های استکباری به ویژه ایالات متحده آمریکا است.
 
وی با اشاره به موفقیت غرور آفرین جبهه مقاومت در منطقه و استیصال کامل کشور‌های مستکبر عالم در برابر دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و ورود عزت آفرین نفتکش‌های حامل سوخت ایران در آب‌های ونزوئلا، اظهار داشت: آمریکا و متحدانش با صرف هزینه‌های سنگین درصدد نفوذ به کشور‌های همسایه و منطقه بودند که با اقدامات هوشمندانه و تدبیر بی نظیر رهبرمعظم انقلاب و مجاهدت‌های مردان بزرگ جبهه مقاومت این نقشه‌ها به خوابی آشفته مبدل شد.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به موفقیت غرور آفرین اعزام نفتکش‌های جمهوری اسلامی به آب‌های ونزوئلا در آمریکای جنوبی، افزود: دیپلماسی فعال مقاومت یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و تاکید رهبر انقلاب است و امروز با این گفتمان جمهوری اسلامی خار در چشم و استخوان در گلوی مستکبران عالم شده است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به بیش از چهل سال اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در قبال نظام اسلامی و ملت بزرگ و قهرمان ایران، تصریح کرد: سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا و برخی متحدانش در اروپا و منطقه در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی یک سیاست شکست خودره و رو به استیصال است.
 
استاد حوزه علمیه مازندان ادامه داد: جمهوری اسلامی با درایت و رهبری معظم انقلاب و مقاومت جانانه ملت صبور و بصیر ایران اسلامی روز به روز در منطقه و جهان محبوب‌تر و فعال‌تر عمل خواهد کرد که نمونه آن را در اعزام نفتکش‌های جمهوری اسلامی به دورترین نقاط جهان از جمله آب‌های آمریکای جنوبی و کشور ونزوئلا آن هم در شرایط تحریم به وضوح می‌توان دید.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه به قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی و هنر دیپلماسی مقاومت در بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اشاره و تاکید کرد: منطق مقاومت و گفتمان مقاومت برگرفته از آیات قران کریم و سیره و منش اهل بیت (ع) در طول عمربا برکتشان است و این منطق امروز در جهان چشم حیرت دشمنان جمهوری اسلامی را به خود خیره کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: امروز هم آمریکایی ها با همان سیاست‌ها در منطقه بدنبال جنگ افروزی و ایجاد شعله‌های نفاق و کشتار مسلمان و انسان‌ها هستند تا بتوانند با این حربه برای چپاول سرمایه‌های ملی و طبیعی آن در راستای تامین منافع خود و متحدان شان و تامین کسری بودجه خود برنامه ریزی کنند.
 
وی به اثرگذاری منطق دیپلماسی فعال مقاومت در برابر زیاده خواهی‌ها و زور گویی‌های قدرت‌های پوشالی جهان اشاره و بیان داشت: امروز سیاست‌های جمهوری اسلامی در منطقه با نگاه گفتمانی و دیپلماسی مقاومت در راستای تامین منافع ملت‌های منطقه و ایجاد وحدت و وفاق بین مسلمانان و کشور‌های اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی و جبهه مقاومت به برکت خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای هم رزمش و شهدای مدافع حرم و امنیت کشور محقق شده است، گفت: جمهوری اسلامی جزء کشور‌های محبوب و اثرگذار منطقه و جهان است که در برخی معادلات منطقه‌ای و جهانی نقش آفرینی و فعالیت می‌کند./950/ت310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات