۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۸۷۵
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

مبارزه با فساد مهمترین اولویت مجلس یازدهم باشد

مبارزه با فساد مهمترین اولویت مجلس یازدهم باشد
حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد باید از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم باشد، گفت: نمایندگان باید با فساد تحت هر عنوان و در هر جایگاهی مبارزه کنند.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به آغاز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز، قانونگذاری و نظارت بر اجرای درست قانون را مهمترین رسالت نمایندگان مجلس بیان کرد و گفت: اگر نمایندگان به نیاز‌های قانونی جامعه بپردازند و از شأنیت مجلس در این راستا استفاده کنند، قطعا در رسالت خود تا حد زیادی موفق خواهند بود.

وی با بیان اینکه متأسفانه در شرایط کنونی فاصله بین مردم و حاکمیت روز به روز در حال افزایش است و این یک تهدید جدی برای کشور خواهد بود، افزود: به یقین عملکرد درست نمایندگان مجلس و حرکت در مسیر انقلابی گری به خوبی می‌تواند این فاصله را کم کند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام احمدی با تأکید بر اینکه مجلس سالم، فعال و قوی کلید کار‌های بزرگ و صحیح در کشور است و می‌تواند بر عملکرد همه دستگاه‌های کشور اثر بگذارد، اظهار کرد: مجلس کارآمد بر صراط مستقیم اسلام و انقلاب اسلامی پای می‌فشارد و با طراحی و تصویب قوانین راهگشا، نقش و تأثیری عمیق و تعیین کننده در مسیر انقلاب بر جای می‌گذارد.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نمایندگان مؤمن و انقلابی مهمترین شاخصه تشکیل مجلس کارآمد هستند، ادامه داد: برای تشکیل مجلس کارآمد نیازمند نیرو‌های متخصص هستیم، اما این به تنهایی کفایت نمی‌کند؛ مجلس کارآمد و همتراز نظام اسلامی نیازمند داشتن نمایندگان انقلابی است که دغدغه دین داشته باشند و امیدوار هستیم مجلس یازدهم در این مسیر قدم گذارد.

وی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد باید از مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم باشد، گفت: فساد در همه ابعاد کمر ملت را شکسته است؛ نمایندگان مجلس باید بکوشند با فساد تحت هر عنوان و در هر جایگاهی مبارزه کنند و این از مهمترین اولویت‌ها است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید در جهت حفظ عزت ملی قدم بگذارد و این از ضرورت‌ها است، تصریح کرد: متأسفانه در مجلس گذشته قوانینی وضع شد که با عزت و منافع ملی در تضاد بود؛ مجلس جدید باید بکوشد حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی را جزء مهمترین اولویت‌های خود قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه باید مرزبندی نمایندگان با دشمنان روشن و شفاف باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه در دوره‌های قبل مجلس مشاهده شد که برخی از نمایندگان ملاحظه دشمن را می‌کنند که همین زمینه نفوذ را فراهم آورد؛ نماینده‌ای که می‌خواهد در انقلاب اسلامی خدمت کند باید تنها در مقابل مردم کشورش سر تعظیم فرود آورد و دشمن را در هر حالتی دشمن بداند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمایندگان باید به فکر معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور باشند و این از مهمترین ضرورت‌ها است، ابراز کرد: امروز جنگ با دشمن در عرصه امور اقتصادی است؛ باید نمایندگان به فکر سر و سامان دادن به اوضاع معیشتی مردم باشند و این امر تنها با اتکا به داشته‌های بومی محقق می‌شود./۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات