۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۵۳۹۴۴
نماینده مردم بابل در مجلس:

پیام راهبردی رهبر انقلاب نصب العین نمایندگان مجلس است

پیام راهبردی رهبر انقلاب نصب العین نمایندگان مجلس است
منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم برای تحقق پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مجلس شورای اسلامی نقشه راه را ترسیم می‌کند.
علی کریمی فیروزجایی، منتخب مردم بابل در مجلس شوای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، افزود: پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مجلس جدید حاوی نکات ارزنده و محوری برای توسعه و پیشرفت کشور است.
 
وی تصریح کرد: مجلس برای ایفای نقش اساسی در حل بنیادی مشکلات کشور پیام راهبردی رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار خواهد داد.
 
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، مشکلات اولویت دار انقلاب را در مقطع کنونی اقتصادی و فرهنگی دانست و افزود: حل چالش‌های اساسی کشور در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی نیازمند نقشه راه هوشمندانه است.
 
منتخب مردم بابل با تاکید بر عزم راسخ نمایندگان مجلس یازدهم برای هم افزایی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور تصریح کرد: راهکار عقلانی تداوم سیاست‌های راهبردی نظام در حل چالش‌های فرارو وحدت و انسجام عملی ارکان مختلف است.
 
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجتناب نمایندگان از نگاه‌های حزبی و سیاسی در حل مشکلات کشور افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های فراوان جوانان و نخبگان تاثیرگذار به دنبال راهکار‌های عملیاتی برای رفع آسیب‌های اقتصادی و فرهنگی رفت.
 
کریمی فیروزجایی، اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان و محرومان را صاحبان اصلی انقلاب دانست و یادآور شد: مجلس یازدهم در کوتاه مدت طرح‌های اساسی و راهبردی برای رفع چالش‌های اقتصادی و فرهنگی ارائه و تصویب خواهد کرد.
 
دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با انتقاد از بروکراسی شدید و درهم تنیده حاکم بر بخش‌های گوناگون گفت: مجلس در گام اول با آسیب شناسی دقیق فرآیند‌های نامتوازن در ساختار حکمرانی برای چابکی و سرعت بخشیدن به طرح‌های پیشرفت آرمانی انقلاب طرح‌های عملیاتی ارائه خواهد کرد.
 
این منتخب مجلس تاکید کرد: هیچ ماموریتی برای نمایندگان مجلس یازدهم مهم تر از تحقق پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست.
 
وی گفت: پرهیز از نگاه حزبی و سیاسی کاری در فعالیت‌های خانه ملت برای عبور از تنگنا‌های اقتصادی و فرهنگی شرط اساسی تحقق پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
 
کریمی فیروزجایی، تاکید رهبر انقلاب مبنی بر توجه به معیشت اقشار نیازمند و ضعیف را یادآور شد و افزود: مجلس یازدهم برای این هدف راهکار‌های مناسب و عملیاتی تدوین خواهد کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات