۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۵۴۰۶۵
امام جمعه موقت کاشان:

مجلس یازدهم برای تحقق فرمایشات رهبری تلاش کند

مجلس یازدهم برای تحقق فرمایشات رهبری تلاش کند
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: نمایندگان مجلس یازدهم با تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب به سوی مجلسی قوی گام بردارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
حجت‌الاسلام محمد رضا اسلامی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ساماندهی حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در سایه داشتن مجلس قوی و مقتدر است.

وی مجلس قوی را یکی از عوامل مهم قدرت یک کشور در عرصه بین المللی دانست و افزود: امروز مجلس نیازمند نمایندگانی همچون آیت الله مدرس است تا بتوانند در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌های آمریکا ایستادگی و مقابله کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار همچنین مجلس قوی را در گرو داشتن نمایندگانی متخصص و کاردان دانست و اظهار داشت: تصویب قوانین قوی و جامع و کامل از سوی مجلس هم در بخش نظارت و هم در رفع مشکلات مردم و جامعه کارگشا است.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید در خدمت مردم و خادم مردم باشند، ابراز داشت: مجلس قوی و مکتبی و ولایی با تدوین برنامه‌های کامل فرهنگی، ضمن رفع هنجار‌های فرهنگی، باید ولایی بودن خود را نیز با تحقق فرمایشات رهبری به اثبات برساند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به لزوم توجه نمایندگان مجلس یازدهم به موارد ذکر شده، گفت: نمایندگان مجلس یازدهم با تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب به سوی مجلسی قوی گام بردارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات