۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۴۱۵۹
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

سیاست‌های استکباری آمریکا با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است

سیاست‌های استکباری آمریکا با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است
استاد حوزه علمیه مازندران به دشمنی دیرینه دولتمردان آمریکایی با ملت ایران اشاره کرد و گفت: سیاست‌های استکباری آمریکا با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است.
حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیاست‌های فشارحداکثری آمریکایی‌ها علیه ملت ایران کهنه و شکست خورده دانست و گفت: تجربه بیش از چهل ساله کشورمان ثابت کرده، تحریم‌ها و فشار اقتصادی اثری بر اراده پولادین ملت ایران نخواهد داشت.
 
وی با بیان این که مقامات آمریکایی دچار یک اشتباه محاسباتی در خصوص ملت ایران شده اند، افزود: بیش از چهل سال است این مردم مقاوم مورد تحریم‌های ظالمانه آمریکا و سایر کشور‌های غربی قرار گرفته اند، اما تأثیری بر مسیر حرکت ملت ایران نداشته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحریم ها، عزم و اراده ملت ایران برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و توسعه را بیشتر کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که دوره زورگویی و قلدری به پایان رسیده و نمی‌توان با زور و فشار ملت ایران را از اهداف عالی خود دور کند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم‌های چهل ساله آمریکا علیه ملت ایران، اثر معکوسی بر ملت ایران داشته است، تصریح کرد: این ملت امروز و با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که آمریکایی‌ها باید بدانند که این ملت مقاوم هیچ گاه تسلیم خواسته‌های نامشروع آن‌ها نخواهند شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی تا آخرین لحظه پای آرمان‌های انقلاب، نظام و امام راحل خواهند ایستاد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیاست‌های استکباری آمریکا با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورده است، بیان داشت: این ملت مقاوم با ایستادگی خود در برابر زیاده خواهی‌های مستکبران، بسیاری از ملت‌های آزادی خواه جهان را نیز از خواب غفلت بیدار کردند.
 
وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در مسیری حرکت خواهند کرد که از سوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تعیین شده است، گفت: ملت با بصیرت، هوشیاری و انقلابی کشورمان اجازه نخواهند داد خواب آشفته آمریکایی‌ها در خصوص کشورمان هیچ گاه تعبیر شود.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که انقلاب اسلامی با قدرت و شتاب در مسیر تعیین شده خود در حرکت است، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع حرکت کشتی انقلاب به سمت هدف از پیش تعیین شده شود.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران، تنفر و انزجار ملت ایران و سایر ملت‌های جهان را نسبت به جنایات این حکومت بیشتر کرده است، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران که ناشی از راهبرد و استراتژی مقام معظم رهبری است، شکست سنگینی را برای آمریکایی‌ها به وجود آورده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا به دلیل اتخاذ سیاست‌های غلط خود در جهان منزوی شده است، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده آمریکایی‌ها دست از این سیاست‌های اشتباه خود در برابر ملت بزرگ ایران عبرت بگیرند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات