۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۵۴۱۹۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

رهبر انقلاب با ادامه راه امام راحل، ایران را در اوج عزت و اقتدار قرار دادند

رهبر انقلاب با ادامه راه امام راحل، ایران را در اوج عزت و اقتدار قرار دادند
حجت الاسلام بابائیان گفت: خلف صالح، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ادامه همان راه و مسیر، ایران اسلامی را در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دادند.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در سایه ولایت فقیه امروز به ملتی سرافراز و با عزت در دنیا تبدیل شده اند.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با پیروزی نهضت انقلاب اسلامی، ملت ایران را از سلطه استبداد و استکبار جهانی رهایی بخشید، افزود: امروز ملت ایران آزادانه و در کمال استقلال برای آینده خود تصمیم می‌گیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، استقلال و آزادی را از جمله دستاورد‌های مهم امام خمینی (ره) برشمرد و خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران هیچ استقلالی در امور کشور نداشتند و در همه مسائل وابسته به غرب بودند.
 
وی با اشاره این که انقلاب اسلامی همه معادلات غرب و شرق را در جهان تغییر داد، گفت: امروز به برکت آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری شاهد صدور دستاورد‌های انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، افکار و اندیشه‌های ناب امام راحل به حقیقیت همیشه جاری در دنیای امروز تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این اندیشه‌های متعالی تحولات عظیمی را در اقصی نقاط جهان به وجود آورده است.
 
حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که گفتمان امام خمینی (ره) موجی از بیداری را در جهان ایجاد کرده است، بیان داشت: جنبش‌ها و حرکت‌های عظیمی که در اقصی نقاط جهان در طول سال‌های اخیر شاهد آن بودیم ناشی از اندیشه‌ها و افکار ناب امام خمینی (ره) بوده است.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت و اقتدار بخشید، ادامه داد: ملت ایران اسلامی در سایه گفتمان امام راحل امروز در دنیا مقتدرانه حضور دارند و به عنوان ملتی عزتمند و مقتدر مورد توجه سایر ملت‌ها هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد می‌تواند پس از ارتحال امام خمینی (ره) این کشور را با چالشی جدی مواجه سازد، افزود: اما خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری با ادامه همان راه و مسیر، ایران اسلامی را در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دادند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات