۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۵۴۲۱۱
حجت الاسلام رستگار:

مراقب باشیم شخصیت امام راحل تحریف نشود

مراقب باشیم شخصیت امام راحل تحریف نشود
حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه امام راحل تهمت‌های وارده به دین را برطرف کردند، گفت: مگر تاریخ اسلام و عاشورا تحریف شده که شخصیت امام تحریف شود.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امام راحل شخصیت بی نظیر و بی بدیل قرن است، خاطرنشان کرد: در حقیقت پس از معصومین، مشابهی برای ایشان سراغ نداریم شخصیتی که می‌توان گفت احیاگر اسلام ناب محمدی است.

امام راحل دین را به عنوان برترین راه برای پیشرفت و ترقی معرفی کرد
 
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه بنا به فرموده رهبری پس از گذر یک قرن شخصیت امام راحل را خواهیم شناخت، اظهار داشت: امام راحل کاری که دنیای استکبار ۴۰۰ سال برای آن برنامه ریزی و هزینه کرده بود تا جهان را به سوی بی دینی بکشاند و دین را متهم به عقب ماندگی نماید، باطل کرد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان به این باور رسیده بود که بی دینی عامل پیشرفت غرب و دین ضد پیشرفت و ترقی است، عنوان داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی، این اتهام را از دین برطرف و دین را به عنوان برترین راه برای پیشرفت و ترقی معرفی نمود.

وی با بیان اینکه امام راحل هیمنه شرق و غرب را فرو ریخت، ادامه داد: با انقلاب اسلامی، شرق فروپاشید و پایه‌های غرب متزلزل شد همانطور که امروز در جنبش عدالت خواهی که سیاهان مظلوم آمریکا برپا کردند تصاویر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان سمبل الگو‌های ضد استکباری در دستان سیاهان مظلوم بالا می‌رود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: امام امت، ندای عدالت‌خواهی اسلام ناب را بلند کرده و دنیا را به سوی عدالت گستر موعود فراخوانده است، کاری که امام کرد از دست هیچ  کس حتی توصیفش هم بر نمی‌آید.
 
تلاش برای تحریف شخصیت امام ریشه در دنیای استکبار دارد

حجت الاسلام رستگار پیرامون تلاش بعضی‌ها برای تحریف شخصیت امام عنوان داشت: این افراد ریشه در تاریخ دنیای استکبار دارند که همواره تلاش داشته اسلام ناب را تحریف کنند، اسلام ناب خواب شان را آشفته و چهره منحوس شان را به جهانیان معرفی نموده است همان کاری که حضرت امام (ره) در زمان خود انجام داد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر کسی برای آمریکایی‌ها تره خورد نمی‌کند و به سخره گرفته شدند، ادامه داد: همانطور که دشمنان از تحریف تاریخ اسلام ناب محمدی و عاشورا عاجز ماندند در تحریف شخصیت امام امت توفیقی به دست نخواهند آورد، هر چند که معرفی شخصیت آن حضرت ضروری است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه نخستین شاخصه حضرت امام، عبد صالح بودن است، عنوان داشت: رمز موفقیت امام در همین است؛ چرا که اگر کسی بنده خدا باشد، محبوب قلب‌ها بودن و انداختن ابهتش در دل دشمنان از سوی خداوند به او عطا می‌شود.
 
امام راحل، قلب ها را به تصرف درآورده بود

حجت الاسلام رستگار اظهار داشت: خداوند به بنده خود، آنچنان قدرت مدیریت می‌دهد که چشم و گوش و دست و رفتار و همه تصمیم هایش براساس آموزه‌های الهی می‌شود؛ به همین خاطر است که امام راحل، قلب‌ها را به تصرف درآورده و به دل دشمنان دین و اسلام و آزادی و عدالت لرزه انداخته بود.

ساده زیستی امام و ترجیح کوخ نشینان بر کاخ نشینان

وی با اشاره به دین باوری عمیق امام خمینی (ره) بیان داشت: امام باور داشت که براساس دین و آموزه‌های مترقی دینی می‌توان کشور را اداره و سعادت دنیا و آخرت بشررا فراهم کرد، دیگر آنکه ایشان، اعتقاد وافری به مدیریت، ولی فقیه به عنوان جانشین معصوم (بدین معنا که فقیه جامع الشرایط در امور سیاسی واجتماعی همان اختیا رات نبی اکرم وائمه را دارد)، داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اعتقاد به تقابل در برابر دنیای استکبار، حمایت از مستضعفان، روحیه جهادی و ترویج روحیه شهادت طلبی، مردم داری و خدمتگذار مردم بودن، ساده زیستی و ترجیح کوخ نشینان بر کاخ نشینان را دیگر شاخصه‌های امام امت برشمرد./۹۴۵۶/ت210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات