۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۴۳۲۱
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دیدگاه امام درباره مجلس/ تمام خوبی‌های مردم باید در نمایندگان تجلی پیدا کند

دیدگاه امام درباره مجلس/ تمام خوبی‌های مردم باید در نمایندگان تجلی پیدا کند
حجت الاسلام ایرانی با اشاره به وظایف سنگین منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید در صداقت، عدالت، پاکدستی و مبارزه با فساد سرآمد جامعه باشند.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بیان ویژگی های مجلس کارآمد و در تراز انقلاب پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی به فرموده امام راحل عصاره فضائل ملت است و باید تمام خوبی های مردم در نمایندگان تجلی پیدا کند.

وی با اشاره به وظایف سنگین منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید در صداقت، عدالت، پاکدستی و مبارزه با فساد سرآمد جامعه باشند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه این سخنان امام راحل که مجلس در راس امور است را مورد توجه قرار داد و افزود: مجلس شورای اسلامی زمانی می‌تواند در راس امور باشد که شأن واقعی خود را دریابد و از تجمل گرایی دوری کند.

وی با بیان اینکه مجلس باید ناظری تمام عیار برای سایر دستگاه‌های اجرایی باشد، ابراز کرد: ریل گذاری برای امور اجرایی کشور در راستای منویات امام و رهبری از وظایف اساسی مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام ایرانی ریل گذاری صحیح مجلس شورای اسلامی را سبب حرکت رو به جلوی سایر اجزای حاکمیت دانست و افزود: اگر مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و نظارت درایت لازم را داشته باشد، می تواند مجلس در تراز انقلاب باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه عدالتخواهی، پاکدستی، استکبارستیزی و کار جهادی از اجزای لاینفک مجلس شورای اسلامی است، عنوان کرد: مجلس یازدهم باید با تجلی بخشیدن به این ویژگی ها، خدمت گزار مردم باشد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات